י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אמירה מפתיעה

השרה שקד: "גיוס חובה - לא סוף העולם"

השרה איילת שקד, שידועה כמי שנמצאת בקשרים טובים ופוריים עם הח"כים החרדים בכנסת, מפתיעה בראיון לרדיו חרדי באומרה כי גם יהיה חוק גיוס חובה על כל בן 18, זה לא סוף העולם

השרה שקד: "גיוס חובה - לא סוף העולם"
חיילים חרדים בהשבעה לפלוגת ח"ץ בכותל צילום: נצח יהודה

שרת המשפטים איילת שקד בהתבטאות מפתיעה, סביב הנסיונות להשיג רוב לחוק הגיוס ומפתיעה כשהיא אומרת כי חוק גיוס חובה על כל בן 18, "הוא לא סוף העולם".

בראיון שהעניקה השרה שקד לאיש התקשורת מני גירא-שוורץ ברדיו 'קול חי', אמרה: "לא בהכרח שחוק הגיוס יפיל את הממשלה, אנחנו הגשנו בקשת הארכה מבג"ץ ואני מאוד מקווה שבג"ץ ייעתר לבקשה, אני גם מקווה שנצליח לחוקק את החוק הזה, כי בסך הכל החוק שהביא משרד הביטחון, זה חוק נכון ומאוזן ואפשר להכניס בו כמה שינוים שהחרדים מבקשים".

לדבריה, "החרדים יצביעו בעד, אם יוכנסו שינויים ונוכל להעביר את החוק בלי יש עתיד וישראל ביתנו".

"גם הח"כים החרדים יודעים שהחוק הוא חוק טוב מאוזן ונכון, לא יהיה חוק טוב יותר לציבור החרדי", היא טוענת.

עם זאת הביעה חששה, "אם חס וחלילה בג"צ לא ייתן הארכה וחס וחלילה לא נצליח להעביר את החוק, אז חוק הגיוס יבוטל ונחזור לחוק שירות וביטחון הרגיל שחיינו איתו כמעט 60 שנה, לפני שחוקקנו את החוק החדש. בקואליציה הבאה יהיה קשה לחוקק אותו, וגם אם לא, זה לא סוף העולם", סיכמה.

 

אני חושב שמדינת ישראל צריכה שר ביטחון במשרה מלאה והדבר הנכון היה שבנט יכהן בתפקיד הזה, הוא המתאים ביותר והוא יכול לדחוף את הצבא למקומות הנכונים

חוק הגיוס איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד