י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

עשור לפורום 'בחדרי חרדים': 204 מיליון צפיות • כל הנתונים שרציתם לדעת

השבוע מלאו 10 שנים להקמת פורום 'בחדרי חרדים' • איזה אשכול גרר הכי הרבה תגובות? כמה הודעות נכתבו? מי הגולש שכתב הכי הרבה? ואיזה אשכול היה הכי נצפה?

עשור לפורום 'בחדרי חרדים': 204 מיליון צפיות • כל הנתונים שרציתם לדעת
יעקב נחומי



השבוע מלאו עשר שנים לייסודו של פורום 'בחדרי חרדים' - הפורום ממנו צמח אתר 'בחדרי חרדים', האתר החרדי הגדול בעולם.

'בחדרי חרדים', שהוקם על-ידי איש התקשורת דוד רוטנברג (דוד10) - כיום העורך הראשי של אתר 'בחדרי חרדים' - החל את דרכו כפורום במערכת הפורומים של 'הייד פארק', ומיד ריכז סביבו את הגולשים החרדים באינטרנט, שהפכו אותו מיד עם הקמתו לפורום המשפיע ביותר בתקשורת החרדית.

עם התפתחותו של הפורום, נפתחו לצידו, במרוצת השנים, פורומים רבים נוספים העוסקים בנושאים שונים, כמו מוזיקה, ערים חרדיות, חצרות חסידים, פורומים ביידיש ועוד.

כשנתיים לאחר הקמת הפורום נוסדה פלטפורמת 'בחדרי חרדים', שאיגדה תחת קורת-גג אחת את כל הפורומים החרדיים ב'הייד פארק', זאת על מנת למנוע מהגולשים להיחשף לפרסומות לא צנועות ולתכנים בפורומים אחרים ב'הייד פארק'. כיום כוללת מערכת הפורומים של 'בחדרי חרדים' 291 פורומים, במגוון רחב של נושאים.

כארבע וחצי שנים לאחר הקמת פורום 'בחדרי חרדים', הוקם אתר 'בחדרי חרדים', שהפך מיד לאתר החרדי הגדול בעולם, עם רבבות כניסות ביממה.

לרגל העשור אנו מציגים את מצעד עשרת הגדולים של פורום 'בחדרי חרדים', לצד נתונים מעניינים אחרים:

בעשר שנותיו נפתחו בפורום 194,328 אשכולות, בהן פורסמו 1,926,040 (כ-2 מיליון) הודעות, בהם נרשמו 204,245,291 (204 מיליון) צפיות.

האשכולות הנצפים ביותר

מה היה האשכול הנצפה ביותר בפורום 'בחדרי חרדים' מאז היווסדו?

ובכן, האשכול הינו דווקא אשכול שאינו בעל אופי חדשותי, אלא דווקא בעל מטען היסטורי ותורני שנפתח ביוזמת הגולש 'מתפעל', המציג בפני הגולשים פרטים על דמות רבנית היסטורית שעל הגולשים לפענח את זהותה.

אחריו במצעד אשכול מסקרן המכיל אוסף של תמונות, קליפים ורעיונות במגוון נושאים, והבא אחריו ברשימת שלושת הגדולים הוא האשכול המציע עזרה לגולשים בתיקון בעיות מחשבים.

סוגר את רשימת העשרה, הרחק מתחת, אשכול המרכז תגובות למנהיגותה הפוליטית של יו"ר קדימה, ציפי לבני.

רשימת עשרת האשכולות הכי נצפים:


האשכולות עם התגובות הרבות ביותר

ואיזה אשכול גרר אחריו את התגובות הרבות ביותר בפורום מאז היווסדו? הראשון ברשימה הוא אשכול ציפורי לילה, בו ניהלו המאחרים לישון שיחות, אחריו שוב, אשכול לתיקון מחשבים, וסוגר את השלישיה, באופן צפוי למידי, מלך האשכולות הנצפים, האשכול על גדולי ישראל. אשכול הבדיחות מתמקם במקום התשיעי, וסוגר את הרשימה של עשרת הגדולים, שוב אשכול תורני: אשכול 'ההיכי משכחת ליה', המציג חידות תורניות.

עשרת האשכולות הכי מדוברים:


מלכי הגולשים

ומאז הקמתו, מי היו הכותבים הכי פעילים בפורום? לא ניתן לבדוק מי היה פעיל באופן מובחן בפורום 'בחדרי חרדים' בלבד, והנתונים נאספו על הפעילות בכלל הפורומים של 'בחדרי חרדים'.

כאן הכותב הפעיל ביותר הוא 'מתפעל', תלמיד חכם העובד לפרנסתו בתחום מחשבים שהינו, כזכור, גם אחראי על פתיחת האשכול הנצפה ביותר בפורום.

אחריו ממוקמים הגולשים msניק ושוניקו.

עוד ברשימה, מייסד הפורום דוד 10 ואחד מאושיות הפורום: מיימוני, יהודי תלמיד-חכם, שאיתגר את הגולשים באשכולות מחכימים ומרתקים.

רשימת 20 הגולשים שכתבו הכי הרבה הודעות:


פורום בחדרי חרדים עשור נתונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד