כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

אייפד לכל סטודנט: אפל השיקה אפליקציית ספרי לימוד

אפליקציית ה-iBooks 2 מאפשרת לצפות בגרסות דיגיטליות של ספרי לימוד באמצעות מחשבי הטאבלט אייפד

  • כ"ז טבת התשע"ב
אייפד לכל סטודנט: אפל השיקה אפליקציית ספרי לימוד

חברת אפל חשפה היום מוצר שנועד לאפשר צפייה בגרסות דיגיטליות של ספרי לימוד באמצעות האייפד ולהגדיל את כמות התוכן הלימודי הזמין במחשב הטאבלט, אשר צובר פופולריות בכיתות לימוד של בתי ספר ואוניברסיטאות, כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.

השירות החדש, בשם אייבוקס 2 (iBooks 2), נועד לשפר את רמת האינטראקטיביות ואפשרויות החיפוש בספרי לימוד, אמר פיל שילר, סגן נשיא בכיר לשיווק באפל, באירוע שערכה היום החברה בניו יורק. לדבריו, למעלה מ-1.5 מיליון מחשבי אייפד כבר משמשים למטרות לימודיות. בספרי הלימוד האלקטרונים משולבים גם סרטוני וידיאו, צילומים אינטראקטיביים, כמו גם מאפיינים שמאפשרים להדגיש קטעים מסוימים בטקסט, אמרו בכירים באפל במהלך האירוע היום.

אפל חשפה היום גם כלי תוכנה חדש בשם iBooks Author, המאפשר ליצור ספרי לימוד. התוכנה החינמית החדשה מבוססת על שיתוף פעולה עם מו"ליות דוגמת פירסון ומקגרו-היל, מסרה אפל.

אייפד הפך למוצר האלקטרוניקה בעל הצמיחה המהירה מעולם במכירות, בין השאר הודות לביקוש מצד תלמידים וסטודנטים. נכון לסוף ספטמבר, מכרה אפל כ-40 מיליון מחשבי אייפד, אשר הניבו לחברה הכנסות של 25.3 מיליארד דולר. אייפד הוא המוצר השני הכי נמכר של אפל, אחרי אייפון, ולפני מחשבי מקינטוש ונגן המוסיקה אייפוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד