ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בדרך להקמת מפלגתה

בתו של מרן הגר"ע תוקפת: "אריה השתנה - הוא פנה לציבור הליטאי"

בעודה מגבשת את רשימתה לכנסת הבאה, בתו של הגר"ע יוסף זצ"ל - הרבנית עדינה בר שלום ממשיכה בקו התקיף שלה נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי | בראיון שהעניקה הבוקר טענה כי "אריה הוא לא אריה שהיה פעם. הכל השתנה בו. דיברו פעם שהוא יכול להיות ראש הממשלה, הוא היה פיקח"

בתו של מרן הגר"ע תוקפת: "אריה השתנה - הוא פנה לציבור הליטאי"
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי צילום: פלאש 90

הרבנית עדינה בר שלום, ביתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל - שהקים את והנהיג תנועת ש"ס, יוצאת שוב למתקפה על יו"ר ש"ס השר אריה דרעי וטעונת כי הוא לא ממשיך את דרכו של אביה.

בראיון שהעניקה הבוקר (חמישי) לירון דקל ועמית סגל בגל"צ, אמרה בר שלום כי בניגוד לתנועת ש"ס, "אני כן נאמנה לדרך של אבא, ובאמת בבחירות הקודמות האמנתי שהם (ש"ס, א.ק.) ימשיכו את קודמו ולכן התייצבתי שם, אני כן האמנתי, אולי תקראו לי נאיבים בעקבות כך, אבל הרבה האמינו לאריה דרעי, גם אבא האמין לו".

לדברי בר שלום, "אריה השתנה, אריה הוא לא אריה שהיה פעם. הכל השתנה בו, אתה רואה אותו, אתה זוכר מה שהוא היה לפני 15 שנה".

בתו של הרב מציינת כי, "בזמנו דיברו ברחוב וגם בממשלה שהוא יכול להגיע לכיסא ראש הממשלה, הוא היה פיקח, הוא היה נבון הוא חיבר את כל העם אבל אריה הוא לא אותו אריה, אריה פנה לכיוון אחר".

לעומת דרעי, "אני נשארת במקום שאבי חינך אותי", קובעת בר שלום, "אבי חינך אותי לעשייה, חינך אותי למחויבות לאחרים ואני מאמינה בכל ליבי שהוא היה גם מברך אותי על זה".

בר שלום שהקימה לאחרונה מפלגה תוך שהיא שואפת להיבחר כחברת כנסת ולשמש כשרת החינוך, נשאלה במה השר דרעי השתנה וציינה כי מקור השינוי הוא בכך שהוא נוטה לציבור הליטאי, "אריה פנה לכיוון הליטאי", אמרה.

עדינה בר שלום אריה דרעי ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד