ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

עשרות גננות השתתפו באירוע של 'כללית' במודיעין עילית

עשרות גננות השתתפו בכנס ייחודי שנערך במודיעין עילית בנושא וועדות השמה ושילוב • ראש העיר הרב יעקב גוטרמן כיבד את הגננות בהשתתפותו ושיבח את 'כללית' על היוזמה הייחודית •  הרצאה של קלינאית תקשורת החכימה את המשתתפות • ופאנל מרתק בהנחיית רכזות ועדות ההשמה בעירייה העניק לגננות כלים מקצועיים שיסייעו לילדי הגנים

עשרות גננות השתתפו באירוע של 'כללית' במודיעין עילית
גוטרמן בכנס כללית לגננות במודיעין עילית צילום: כללית

החיבור העז שבין 'כללית' לקהילה בא השבוע לידי ביטוי בכנס ייחודי שהתקיים במודיעין עלית לעשרות גננות. מטרת הכנס הייתה להעצים את חלקן של הגננות הפוגשות את הילדים בשנים הראשונות לחייהם, באיתור וזיהוי בעיות או ליקויי למידה בשלב המוקדם ביותר שלהם, כשניתן לתקן את הליקוי באופן מקצועי ולהעניק לילד כלים להתפתחות רגילה בין כל בני גילו. במהלך האירוע ניתנה הדרכה מפורטת בקשר לזכויות המגיעות לכל ילד וילד, והסבר כיצד ניתן לפנות לוועדות השמה ושילוב.

בראשית הכנס נשמעו בקשב רב דבריה של הגב' שני אורון מנהלת תחום קלינאות תקשורת במרחב מודיעין, שהעבירה הרצאה מרתקת על התפתחות השפה והדיבור בגיל הרך. הגננות קיבלו כלים מקצועיים שיסייעו להן במהלך עבודת הקודש של חינוך ילדי ישראל בגיל הרך.

בהמשך הערב שנערך תחת המוטו "מחוברים בשביל התפתחות הילדים" התקיים פאנל עשיר ומקצועי בהשתתפות מומחי 'כללית' ובהשתתפות רכזות וועדות ההשמה והשילוב בעיריה, הגב' צפורה ריסמק והגב' נחמה קופרמן. במהלכו ענו במשך שעה ארוכה לשאלות שהופנו מצד הגננות, וניתנו תשובות מקצועיות כיצד לסייע לילדות במגוון התמודדויות. הרכזות הנחו את המשתתפות כיצד להגיש בקשות לועדות ההשמה והשילוב העירוניות, העניקו הכוונה למילוי מתאים של הטפסים והציגו את המסמכים שיש לצרף לכל בקשה – כך שתתקבל ותאושר לטובת הילד הזקוק לסיוע מיוחד.

ראש העיר הרב יעקב גוטרמן כיבד את הגננות בהשתתפותו באירוע המיוחד, וציין בדברים שנשא על החשיבות בשימת הדגש על המקצועיות והאיכות שניתנת במגוון טיפולי התפתחות הילד. ראש העיר שיבח את 'כללית' על היוזמה הברוכה והייחודית, ועל הובלת תחום התפתחות הילד במגוון רחב של סוגי טיפולים ובהסדר עם כל מכוני התפתחות הילד בעיר .

הרב אברהם וייס, מנהל קשרי לקוחות 'כללית' במודיעין עילית וחבר הנהלת העיר ציין בסיפוק את קיום האירוע הייחודי, ואת ההצלחה הגדולה ביצירת שיתוף פעולה מבורך בין גננות גני הילדים ובין 'כללית'  ורכזות וועדות ההשמה והשילוב. הרב וייס הודה לראש העיר על השתתפותו באירוע, לקלינאית התקשורת על ההרצאה המרתקת, ולרכזות הוועדות על ההיענות וההשתתפות לכבד את הגננות בנוכחותן באירוע. והוסיף, שההדרכה תסייע לילדי כל קופות החולים והיא מתקיימת מתוך אחריותה של 'כללית' כארגון הבריאות הגדול בישראל לקידומם ולהתפתחותם המיטבית של ילדי ישראל.

הערכה של כללית להקלה על גננות בועדות השמה- קרדיט: כללית

לרגל האירוע הופקה ערכה מיוחדת של טפסים, שאלונים והנחיות לקראת הגשת בקשה לוועדות ההשמה והשילוב. הערכה חולקה לכל הגננות שהשתתפו באירוע הייחודי וגם מי שלא נכחה במקום מוזמנת לפנות ליחידה להתפתחות הילד במרפאת 'כללית' ולקבלה.

הערכה שהוכנה בשיתוף רכזות וועדות ההשמה והשילוב בעירייה כוללת הנחיות ברורות למילוי הטפסים והיא באה לענות על הצורך של הגננות להגיש בקשה מלאה וכוללת את הפרטים כולם, בדרך לשילוב הילד במסגרת המתאימה והמקדמת עבורו.

"תפיסת האחריות הקולקטיבית של 'כללית' מסייעת לכל ילדי מודיעין עילית", מבהיר הרב אברהם וייס שיזם את הכינוס. "כרגיל, הקפדנו להוציא את הגננות עם כלים מעשיים לפעולה מידית ומקצועית למען הילדים שזקוקים ל'דחיפה' מיוחדת בדרך לשילובם בין כל בני גילם. זיהוי הבעיה וטיפול בה בשלבה מוקדם ככל האפשר הינם קריטיים להצלחתם של הילדים ולהגשמת היעד ש'כללית' חרתה על דגלה".

גוטרמן כללית מודיעין עילית גננות השמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד