ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
אמירה חריפה

גפני לראש העיר: תפגע ב'פלג הירושלמי'. צפו

בנאום שנשא אמש, פנה גפני לראש העיר הנבחר רמי גרינברג וביקש שלא יפגע בציבור החרדי, אולם להפתעת המשתתפים, גפני הוסיף כי אם בכל זאת ראש העיר מעוניין לפגוע בחרדים, שיעשה זאת על אנשי 'הפלג הירושלמי' | התיעוד המלא

גפני לראש העיר: תפגע ב'פלג הירושלמי'. צפו
גפני וגרינברג צילום: מתוך הוידאו

בנאום שנשא אמש יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני בשמחת השבע ברכות לבנו של חבר המועצה בפתח תקווה מטעם יהדו"ת, ישראל פרידמן, פנה גפני בדבריו לראש העיר הנבחר רמי גרינברג וביקש שלא יפגע בציבור החרדי, אולם להפתעת המשתתפים גפני הוסיף כי אם בכל זאת ראש העיר מעוניין לפגוע בחרדים, שיעשה זאת על אנשי 'הפלג הירושלמי'. 'בחדרי חרדים' עם הוידיאו המלא.

בראשית דבריו אמר גפני: "הדבר הכי מעניין בפתח תקווה,  שגם הליטאים, גם החסידים, גם חסידי גור וגם אנחנו – הולכים ביחד". ראש העיר קטע את דבריו של גפני והוסיף: "גם העצניקים". גפני השיב: "אל תתחיל איתי עכשיו, אנחנו מדברים אבל רק על חרדים". גרינברג: "הם חרדים כמו פעם". גפני: "יש שם מישהו שהוא חרדי כמו פעמיים", השיב גפני לגרינברג.

בנאומו אמר גפני: "אני מאוד מקווה שהקדנציה הזו תהיה קדנציה טובה, טובה לך בראש ובראשונה, אתה נבחר ציבור וכראש עיר אתה מייצג את כל התושבים", גפני הוסיף: "שתהיה לנו קדנציה טובה, אנחנו הציבור החרדי. אם אתה רוצה.. תמיד יש איזה יצר הרע קטן לפגוע בחרדים, אז תעשה את זה על 'עץ'".

בהמשך נשא דברים ראש העיר גרינברג התייחס לדבריו של גפני ועקץ אותו באומרו ש"הם (האבות הקדושים) היו מכבדים גם את העצניקים. אני בטוח. הם היו מכבדים את כולם".

הפלג הירושלמי משה גפני פתח תקווה רמי גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד