כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הלם בקהילה

אסון קשה: הרופא החרדי נהרג בתאונה במוצ"ש

קהילת החרדים בלורנס מתקשה לעכל את הטרגדיה שאירעה אמש. האיש המוכר והבולט בקהילה, שהיה מעין רופא חרדי לכל צרה וצוקה, נהרג בצורה טראגית מפגיעת רכב בחזרתו לביתו מבית הכנסת בצאת השבת 

אסון קשה: הרופא החרדי נהרג בתאונה במוצ"ש
דוקטור נחום צבי (ריצ'י) פרידמן ז"ל צילום: באדיבות המצלם

קהילת לורנס בהלם, בעקבות מותו הטראגי של אחד מחברי הקהילה הבולטים ואחד מחברי הצלה בניו יורק.

ד"ר ריצ'י (נחום צבי) פרידמן ז"ל, צעד במוצ"ש מבית הכנסת לביתו בלורנס שבניו יורק ובדרכו נפגע מרכב בצומת וושינגטון ברודוויי.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, הדוקטור האהוב על חברי הקהילה היהודית ומי שהתנדב קרוב לשלושים שנה בארגון הצלה, הובהל לבית החולים המקומי, אך שם כעבור דקות נאלצו הרופאים לקבוע את מותו כשהוא אך בן 56.

דוקטור פרידמן, היה במשך עשרות שנים האיש עליו הסתמך ארגון הצלה בניו יורק, כשהוא מייעץ בכל הנוגע לנתינת תרופות לחולים. ידידיו מסבירים ל'בחדרי חרדים', כי מדובר בתפקיד רם מעלה, שכן החוק בארה"ב קובע, כי רק רופא יכול לאשר תרופות לחולים, והמנוח ז"ל היה מעין רופא חרדי שעליו הסתמכו מתנדבי ההצלה והמשפחות שהיו בעת צרה וצוקה, כך שר' נחום צבי היה דמות מוכרת ובולטת וכעת יאלצו למצוא רופא אחר שייקח על עצמו את האחריות הגדולה לאישור תרופות לחולים.

דוקטור פרידמן ז"ל, היה ממקימי ארגון הצלה "מערב מנהטן", לאחר שהיה חלק מארגון הצלה "מזרח מנהטן". לאחר מכן עבר ללורנס, שם היה מראשי ארגון ההצלה.

יהי זכרו ברוך.

 

ברוך דיין האמת לורנס טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד