י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

המצעד: עדיין משלמים על שיחות וסמסים באייפון? הורידו את LINE

LINE החינמית היא אפליקציה נוספת בז'אנר וייבר, כמה משחקים ותיקים, חדשים ומחודשים לסופ"ש, סופר הפז"ם לחיילים ואפליקציית החתונה המהודרת

  • כ"ז טבת התשע"ב
המצעד: עדיין משלמים על שיחות וסמסים באייפון? הורידו את LINE



המדור השבועי של TheMarker ו-Positive Mobile שסוקר אפליקציות חדשות בעברית בחנות היישומים הישראלית, תזוזות גדולות, כניסות חדשות למצעד ועוד. הנתונים נכונים לבוקר ה-19 בינואר, 2012.

אנחנו פותחים עם Cover Orange, אחד המשחקים שסוף סוף מקבל את ההערכה הראויה לו. מדובר במשחק מחשבה בעל קונספט פשוט יחסית שבו עליכם להגן על תפוזים חביבים מפני ענן מרושע שממטיר עליהם גשם חומצתי. הרעיון הוא להניע את התפוזים באמצעות מגוון אלמנטים אל מחסה מפני הגשם. כוח הכבידה עומד לרשותכם כאשר תנסו להעביר אותם באמצעות מנופים, חביות, מקפצות ומה לא. המשחק עצמו ותיק מאוד ומכיל שלבים רבים שחלקם פשוט בלתי ניתנים לפיצוח. הגרפיקה מצוינת וכך גם המנוע הפיזיקלי שלו. יופי של ממתק לסוף השבוע.

Apple Shooting חוזר גם הוא בגרסה משופצרת, והפעם אתם נכנסים לנעליו של וילהלם טל מודרני. עליכם להוריד את התפוח מראש חבריכם באמצעות חץ וקשת. מנגנון המשחק מבוסס על שימוש בבחירת זווית וכוח לירי החץ מתוך תקווה לפגוע בתפוח ולא בראש החבר. אמנם הקונספט לא מחדש יותר מדי אבל גם כאן מדובר במשחק חשיבה מהנה שידרוש מכם לאמץ את הראש כדי למצוא את השילוב הנכון בין כח לפיזיקה. המשחק עצמו לא מכיל פיצ'רים מתקדמים למעט חיבור לגיים סנטר של אפל, אבל גם זה לא מוריד מהחוויה.

אנחנו ממשיכים עם YouTube Producer, המאפשרת לכם לחבר פס קול לכל וידיאו שתרצו להעלות ליוטיוב. התהליך עובד בצורה הבאה: אתם בוחרים וידיאו מסוים שצילמתם, בוחרים מהספריה של נותן השירות את פס הקול שאתם מעוניינים בו והמערכת מטמיעה אותו בתוך הקובץ. בשלב הסופי אתם מעלים אותו ליוטיוב ויש לכם קטע וידיאו רענן ומוזיקלי. הממשק עצמו מאוד פשוט להבנה, אם כי המבחר בספרייה הוא לא כזה גדול. עם זאת, כאפליקציה לחובב הממוצע היא בהחלט מציעה עוד אופציה להעשיר את התכנים שהוא מעלה ליוטיוב.

LINE היא אפליקציה נוספת המאפשרת לכם לנהל שיחות חינמיות בין חברים בשירות וכן לשלוח הודעות ללא עלות. כמתחרה לאפליקציות דומות בחנות היא מעניקה אופציות מגוונות נוספות, כגון הודעות מסוגננות, אייקונים, שליטה טובה יותר בניהול רשימות חברים והוצאת הודעה/שיחה ובנוסף היא חינמית. כדי להירשם צריך לעבור תהליך זיהוי קצר ואפשר להתחיל לתקשר עם חברים בשירות. איכות השיחה סבירה ובשביל מה שהאפליקציה מציעה קשה לבוא בתלונות.

"מתחתנות" באה לסייע לזוגות לפני החופה לחסוך כסף וכאש ראש לקראת ההכנות והוצאות הכרוכות בכך. האפליקציה מציעה מגוון שירותים כמו ניהול רשימת מוזמנים, יומן פגישות עם ספקים ובעלי מקצוע (מופרד מהיומן הרגיל שלכם), ניהול תקציבים עד לרמת השקל ופיצ'ר מאוד חשוב שהמציג לכם אילו אירועים יש ביום החתונה שאותו תיכננתם (שלא ליפול על גמר היורוליג למשל...). בנוסף, תוכלו לקבל רשימת ספקים מומלצים וכן הטבות ומבצעים המתעדכנים על בסיס קבוע שיוכל לחסוך לכם כסף רב. האפליקציה עצמה מעוצבת באופן מהודר עם ממשק נוח ופשוט לתפעול המקל על כל חתן וכלה בעתיד לתכנן את האירוע שלהם בהתאם. למי שכבר התחתן תהיה כמובן גם האופציה להשתמש במחשבון הצ'קים שהמפתחים הוסיפו כדי להשלים את החוויה במלואה. מזל טוב!

אפליקציה ישראלית נוספת שעברה מתיחת פנים משמעותית היא "פז"ם", אפליקציית החיילים שמונה לכם את הימים והשעות עד לסיום השירות. האפליקציה מאפשרת לחיילים שבכם להזין את תאריך הגיוס, תוספות של קבע או חפש"ש ולפי זה לקבוע כמה זמן באמת נשאר לכם. אבל זה לא הכל. תוכלו לצרף חברים ולראות כמה זמן נשאר להם לשירות, לעדכן האם הם או אתם יוצאים בסופ"ש והכל מתעדכן במקביל גם בפייסבוק. בנוסף האפליקציה מכיל איזור הנקרא "פק"ל" שם ניתן למצוא מגוון תכנים כגון מתכונים לשטח, מדריכים בנושאים שונים, טיפים, מחשבון מענק שחרור ועוד.

בגזרת האייפדים נוכל למצוא את the Sheeps, משחק הרפתקאות מופלא להורים ולילדים. עליכם לעבור מסע של 3 כבשים בעולם מלא הרפתקאות ומכשולים כאשר לכל כבשה יש את היכולות המיוחדות שלה ורק בשיתוף פעולה בניהן ניתן לעבור את המכשולים. המשחק מאופיין בגראפיקה פנטסטית וממשק מאד פשוט לניהול.

נתראה בשבוע הבא.

Mobile Positive היא חברה בבעלות 3.0WEB וצחי שטיין ופועלת כחברת המדיה הסלולרית המובילה בישראל. החברה מייצגת בבלעדיות את מכירת המדיה בסמארטפונים של קשת/mako, רשת, ערוץ 10, HOT, ערוץ הספורט, TheMarker, הארץ, עכבר העיר, nrg מעריב ויאהו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד