ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תפנית בפרשה?

המשטרה: האמא מנסה לכפות משהו חמור

בית המשפט דחה את ערר המשטרה ואם הכלה בת ה-13 תשוחרר בתנאים מגבילים | "המשיבה מוכנה לשלול את חירותה של בתה חסרת הישע, כדי לכפות עליה משהו חמור ולא חוקי", טענו במשטרה

המשטרה: האמא מנסה לכפות משהו חמור
נשות כת השאלים צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

השופט אמנון דראל מבית משפט המחוזי בירושלים, דחה את ערר המשטרה והחליט לשחרר את אם ה'כלה' בת ה-13, בתנאים מגבילים.

בערר טענה המשטרה, כי האם החשודה בנישואי בתה בקטינה בת ה-13, כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', חשודה גם בהפרת הוראת ביהמ"ש, הזנחה והתעללות בילדיה וכן חטיפת בתה, מה שמצדיק להאריך את מעצרה בחמישה ימים נוספים.

השופט איתן כהן מבית משפט השלום בירושלים, קיבל ביום שישי את טיעוני פרקליטתה עו"ד יפעת יפה, כי מאחר והילדה אותרה והאם מורחקת מילדיה, אין כאן חשש למסוכנות וכי החשש לשיבוש והימלטות ניתן לפתור בתנאים מגבילים שיוטלו עליה, כך שהחליט לשחררה.

אך לטענת המשטרה בערר, עדיין קיימות פעולות החקירה שטרם בוצעו, ושחרור החשודה עלול לפגום במיצוי החקירה ושיבושה. עוד טענו, כי האם מ'נשות השאלים', אינה מכירה בסמכות המשטרה ובתי המשפט, לא שיתפה פעולה בחקירה ולא עשתה את המינימום הנדרש כדי להבטיח שלא תשוב למעשיה.

"המשיבה מוכנה לשלול את חירותה של בתה חסרת הישע, כדי לכפות עליה משהו חמור ולא חוקי, בניגוד לחוק ותוך שלילדה אין יכולת פיזית ונפשית להתנגד" טענו במשטרה, "החלטת בית המשפט הנכבד מחייבת ילדה בת 13 להישאר בפחד מתמיד מחטיפה וכליאה מצד אימה".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי למרות טענות אלה, החליט השופט אמנון דראל שלא לקבל את ערר המשטרה אלא את טענות עו"ד יפעת יפה, והאם שוחררה בתנאים מגבילים, כפי שנקבע בבית משפט השלום בערב שבת.

שאלים סידור חופה וקידושין נישואי קטינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד