י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאחר הכפלת המנדטים

הסכם קואליציוני בביתר: הישג היסטורי ל'דגל'

פרסום ראשון ב'בחדרי': הסיעה הליטאית ממשיכה ברוח הניצחונות חסרי התקדים שרשמה בבחירות, ומציגה בעיר החרדית הסכם קואליציוני עם מספר תיקים יותר מכפול מכפי שהחזיקה בקדנציה היוצאת • כבר ביום שלישי תתכנס מועצת העיר לאשר את מינויים של סגני רה"ע החדשים • וגם: המאבק הפנימי בסיעתו של ראש העיר • כל הפרטים

הסכם קואליציוני בביתר: הישג היסטורי ל'דגל'
דודי זלץ צילום: Aharon Krohn/Flash90

פרסום ראשון: שבועות לאחר הבחירות המוניציפליות, שבהן רשמה 'דגל התורה' הישגים בכל הארץ והכפילה את מספר המנדטים בביתר עילית, נודע ל'בחדרי' כי דגל התורה בביתר עילית הגיעה בימים האחרונים להסכם קואליציוני מפורט עם ראש העיר מאיר רובינשטיין על התיקים שתקבל בחמש השנים הקרובות.

מפרטי ההסכם, שהגיעו לידי 'בחדרי' באופן בלעדי, עולה כי יו"ר 'דגל' הביתרית, דודי זלץ, הצליח למנף את ההישג חסר התקדים שרשם בבחירות האחרונות, כשהוא מביא הפעם עבור סיעתו העירונית למעלה מפי שניים ממספר התיקים שבהם החזיקה בקדנציה היוצאת. זאת, לאחר שבבחירות הכפילה 'דגל' את כוחה והפכה למפלגה השנייה בגודלה במועצת העיר.

הישגה של 'דגל' בביתר עילית, המתחבר לניצחונות הדרמטיים שרשמה הסיעה בבחירות האחרונות בכל רחבי הארץ, חשוב במיוחד בהתחשב בכך שמדובר על תיקים העוסקים כולם במתן שירות ישיר ובסיוע לתושבים ולקהילות בוחריה של הסיעה הליטאית.

מלבד תפקיד סגן ראש העיר בשכר, תקבל 'דגל' את תיק החינוך, תיק התרבות שאליו יצורף גם תחום המתנ"סים, תיק דתות הכולל את תחומי העירובין והמקוואות, שאותו ביקשה הסיעה בהתאם להוראתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, תיק חשוב נוסף, ראשות אחת הוועדות החשובות בעירייה, חברות בכל הוועדות העירוניות ודירקטורים בחברות הכלכליות.

כאמור, ביום שלישי הקרוב תתכנס לראשונה מועצת עיריית ביתר עילית החדשה, ותאשר את מינויים של זלץ ויו"ר ש"ס הביתרית יהודה עוביידי, לסגני ראש העיר. וזאת, מבלי לאשר בשלב זה את מינויים של מחזיקי התיקים החדשים. העיכוב במינויי התיקים נובע, כך למד 'בחדרי', מכך שבשלב זה ישנם עדיין מאבקים פנימיים בתוך סיעתו של ראש העיר על אופן חלוקת התיקים שתקבל 'אגודת ישראל' המקומית שבראשם תיק התכנון ובנייה

ביתר דגל התורה קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד