ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
ברגע האחרון

בתום נתק ממושך: דרעי ולסרי יפגשו ויחתמו על הסכם קואליציוני

לאחר שראש העיר הסמיך את סגנו לנהל מו"מ קואליציוני עם ש"ס, שלא צלח, גם לאחר שדרעי שיגר שני ח"כים ממפלגתו, השניים - דרעי ולסרי החליטו לקחת בעצמם את המושכות לידיים ולסגור את הדברים ביניהם | בשעות הקרובות צפוי להיחתם ההסכם הקואליציוני | כל הפרטים

בתום נתק ממושך: דרעי ולסרי יפגשו ויחתמו על הסכם קואליציוני
השר אריה דרעי עם ר"ע אשדוד יחיאל לסרי צילום: יעקב כהן, פלאש 90

בתום נתק ממושך ולאחר שהמו"מ בין סיעת ש"ס אשדוד התנהל מול סגן ראש העיר גבי כנפו והגיע לכדי פיצוץ, ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי צפוי להיפגש עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ולחתום עמו על הסכם קואליציוני.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הפגישה תתקיים בשעות הצהריים המוקדמות בלשכת יו"ר ש"ס במשרד הפנים, כאשר ראש העיר לסרי יבוא יחד עם נציג ש"ס המקומי אבי אמסלם, שם הם צפויים לסגור את הקצוות לקראת ישיבת המועצה הראשונה הערב.

נציין, כי המו"מ עד כה התנהל בין אבי אמסלם לבין סגן ראש העיר גבי כנפו, שלטענת גורמים בש"ס המעורים בפרטים, "ההתנהלות של כנפו לא הייתה אנושית, הוא שכח שחודשיים לפני כן הצלנו אותו כשתמכנו פומבית ביחיאל לסרי".

פריצת הדרך היא, שיחיאל לסרי החליט כי הוא לוקח את המושכות לידיים וינהל את המגעים מול יו"ר ש"ס דרעי בעצמו, כאשר ההערכה היא, שבסיום המפגש יחתמו הצדדים על הסכם קואליציוני.

ש"ס צפויה לקבל את התפקידים בהם היא החזיקה בקדנציה החולפת, בהם, סגן וממלא מקום, תיק רווחה, תיק חינוך תורני (ספרדי) תיק המאבק בסמים ותרבות תורנית.

כאשר ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הפעם יקבלו בש"ס תיק נוסף שהיה ליבת הסכסוך בין צוותי המו"מ ויחזיקו בתיק המתנ"סים, בנוסף לתוספת תקציבית בתיק תרבות תורנית ובאגף 'מורשת'.

בימים האחרונים מאז התפוצצו המגעים, נשלחו חברי הכנסת יעקב מרגי וינון אזולאי, לגשר על הפערים, אלא שהם מהר מאוד הרימו ידיים כשהבינו שאין להם סיכוי. בראות השר דרעי כי ישיבת המועצה הראשונה הולכת וקרבה, ומסתמן כי ש"ס תישאר באופוזיציה, הוא נכנס בעצמו לעובי הקורה.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי דרישת ש"ס שהגיעה מביתו של האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא, לא תיענה בשלב זה, כאשר נציגו של הרב אבוחצירא, חיים אמסילי, יחזיק באחד מהתיקים הבכירים שתקבל סיעת ש"ס במו"מ שייסגר בשעות הקרובות בין דרעי ללסרי.

'בחדרי חרדים' פנה לגבי כנפו לקבלת תגובה להאשמות שהופנו כלפיו, לכשתתקבל נפרסמה במלואה.

אריה דרעי יחיאל לסרי הסכם קואליציוני מו''מ קואליציוני ש"ס אבי אמסלם אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד