י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אלימות אכזרית" • כתב אישום חמור

בני ברק: תקפו נהג אוטובוס ושדדו את כספו

כתב אישום הוגש כנגד שלושה נערים תושבי מודיעין עילית שתקפו לפני שבועיים וחצי נהג אוטובוס בבני ברק באלימות אכזרית, שדדו את הקופה ונמלטו • כל הפרטים

נהג אוטובוס בנסיעה. אילוסטרציה
נהג אוטובוס בנסיעה. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

שלושה נערים שתקפו נהג אוטובוס באכזריות, שדדו את הקופה ונמלטו, אותרו ונעצרו. הבוקר הוגש נגדם כתב אישום.

לפני שבועיים וחצי, בערב שבת פרשת ויצא, עלו שלושה נערים לאוטובוס בבני ברק וסירבו לשלם על הנסיעה. על פי כתב האישום שהוגש נגדם הבוקר (שני), לאחר שנהג האוטובוס העיר להם על כך ודרש מהם לשלם בעבור הנסיעה, אלו החלו לתקוף אותו.

על פי כתב האישום שהגיע ל'בחדרי חרדים', השלושה, תושבי מודיעין עילית, הלמו באגרופים בנהג האוטובוס, בעטו ברגליהם לכיוון ראשו וגרמו לו לחבלות ולשבר בפניו. אותם נערים לא הסתפקו בכך, ואף גנבו את הקופה של הנהג על כל תכולתה וברחו מהאוטובוס.

חוקרי משטרת מרחב דן פתחו בחקירה מאומצת, תוך הפעלת אמצעים מודיעיניים וחקירתיים עד שהצליחו לאתר את שלושת החשודים ועצרו אותם לחקירה. הבוקר, כאמור, באמצעות יחידת תביעות הנוער המשטרתית של תל אביב, הוגש כתב אישום נגד השלושה.

"משרתי ציבור חשופים לעתים תכופות לעבירות מסוכנות שמבוצעות נגדם במסגרת עבודתם" אמרו במשטרה. "משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להתחקות אחר מבצעי העבירות ולהביאם לדין זאת על מנת לשמור על ביטחונו ושלומו של כלל הציבור ועל אוכלוסיית משרתי הציבור כמו במקרה זה".

נהג אוטובוס מודיעין עילית כתב אישום נוער שוליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד