ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הקרב בבית שמש > מתקפה חריפה

נציג 'שלומי אמונים': "נשברו כל הכלים, א"א להאמין לאף אחד"

בעוד מתנהל קרב בין שתי הסיעות ב'יהדות התורה' בעיר בית שמש, בדבר קיום ההסכם שנחתם טרום הבחירות, לפיו משה אבוטבול יתפטר לטובת הנציג התשיעי, נציג סיעת 'שלומי אמונים' שמעון גולדברג בראיון סוער ל'בחדרי חרדים', הודף את הטענות ותוקף את אבוטבול והדגלאים

נציג 'שלומי אמונים': "נשברו כל הכלים, א"א להאמין לאף אחד"
שמעון גולדברג, יו"ר 'שלומי אמונים' בבית שמש צילום: בחדרי חרדים

בתום היומיים הסוערים בעיר בית שמש, שהחלו בהוראת רבני העיר, שנחשפה ב'בחדרי חרדים' וקביעתם נחרצות כי אסור להיכנס בשלב זה לקואליציה של עליזה בלוך, ונמשכו בהוראת שר התורה הגר"ח קנייבסקי למשה אבוטבול, שלא להתפטר מתפקידו למרות הסיכום עם שלומי אמונים, נציג הסיעה יוצא במתקפה חריפה על שותפיו החרדים.

בראיון לוחמני שהעניק ל'בחדרי חרדים', שמעון גולדברג, מי שמיועד לכהן כסגן ראש העיר ומחזיק וועדת המשנה לתכנון ובנייה, הוא תוקף בחריפות את משה אבוטבול בכך שלטענתו הפר את ההסכם ביניהם.

הראיון המלא עם שמעון גולדברג.

"אני מקווה שבסופו של דבר כולם יהיו בקואליציה, אני מאוד מקווה שאנשים יתעשתו ויהיו אחראים למעשיהם ויחזירו לנו טובה תחת טובה וינהגו כמו שאנשי ציבור צריכים לנהוג, במיוחד שאנחנו עושים מה שהרבנים שלנו עושים, אז שלא יכריחו אותנו לעשות משהו שכנגד", אומר גולדברג.

יו"ר סיעת שלומי אמונים, מוסיף ותוקף את ראש העיר לשעבר אבוטבול, שהיה אמור לפרוש מתפקידו לטובת נציג 'שלומי אמונים' נחמן פרנקל. ואומר, "אני חושב שהוא עשה מעשה שלא יעשה, אני חושב שבפוליטיקה החרדית הכל היה בנוי על הבנות, על הסכמים, אבל מה שנעשה פה, זה בעצם, שהיו הבנות ונשברו כל הכלים, אי אפשר להאמין לאף אחד. יהיו לכך השלכות בכל המקומות".

גלודברג גם משיב לטענות כי מצביעי 'אגודת ישראל' לא יצאו להצביע ביום הבוחר, מה שהעלה את עליזה בלוך לשלטון ואומר ל'בחדרי חרדים' כי, "זה שקר וכזב". לדבריו, "הטענה נולדה כי מישהו לא רוצה לקיים הסכם והוא תמיד מוצא טענות איך להפר את ההסכם. אני פעמיים נשכבתי על הכביש בשביל משה אבוטבול. אגודת ישראל הוכיחה כי עשתה הכל שמשה אבוטבול ייבחר, אפשר לבדוק את הקלפיות". גולדברג מציע, "שלא לקנות את הלוקש הזה, שום דבר לא מצדיק אי קיום הסכם".

בנוסף, בזמן ש'דגל התורה' נשארת לעת עתה באופוזיציה, גולדברג רומז בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי הסיבה היא דווקא הקרב על התפקידים. שכן לדבריו, "אני מאמין שאם נושא התפקידים לא היה פתוח, שאר המחלוקות היו נפתרים".

גולדברג מוסיף לתקוף בראיון, את שותפיו הליטאים לסיעה ומשחזר, "כשדגל התורה נכנסו לקואליציה לפני 10 שנים זה היה בלעדינו, שהם סגרו עם משה אבוטבול לפני שנה, הם סגרו בלעדינו, אף אחד לא דאג לנו לתפקידים, אנחנו לא צריכים לדאוג להם". לדבריו, "זה לא יכול להיות חד צדדי, שיש אחדות רק כשטוב להם. שום תפקיד לא רשום עליהם בטאבו".

שלומי אמונים בית שמש הסכם משה אבוטבול שמעון גולדברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד