כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ביום הולדתו העשירי, המשטרה הגשימה חלום ליוסף חיים

הילד החרדי מאופקים הופתע ביום הולדתו על ידי משטרת ישראל • כך הוא הפך לשוטר ליום אחד • "זכות להיות במחיצתו"

ביום הולדתו העשירי, המשטרה הגשימה חלום ליוסף חיים
שוטר ליום אחד צילום: דוברות המשטרה

שוטר ליום אחד: בצד המאבק בפשיעה משטרת ישראל פועלת כל השנה בפעילויות ערכיות וחינוכיות למען ובשיתוף עם הקהילה וגם מגשימה חלומות.

במסגרת חיזוק הקשר עם הקהילה בעיר אופקים, נודע לשוטר הקהילתי למגזר החרדי, רס"מ יוסף זריהן, על חלומו של יוסף חיים לוי בן ה-9 להפוך לשוטר ליום אחד.

תחנת המשטרה נרתמה להגשים את חלומו של הילד, וביום הולדתו העשירי שנחוג אמש הפתיעו השוטרים את יוסף חיים עם "ניידת המשאלות" של משטרת ישראל שאך זה נחנכה והותאמה במיוחד לפעילויות עבור ילדים הסובלים מבעיות בריאותיות ומוגבלויות שונות, ועל מנת לשמח אותם.

לפני עלותו לניידת ניתנו לילד מדי שוטר וכובע משטרתי ומפקד התחנה, סגן ניצב אבי לוי, העניק לו תעודת שוטר ואת דרגותיו ובכך הפך לשוטר ליום אחד.

מהלך הפעילות הילד ערך סיור בניידת, שמע כיצד נשמעת בזמן אמת רשת הקשר המשטרתית, למד איך מפענחים חוקרי הזיהוי הפלילי טביעות אצבע, וכיצד פועל הרובוט המשטרתי המסייע לחבלן בנטרול חפצים חשודים. בסיום "הכשרתו" עם הרובוט הוענקה לו סיכת חבלן.

"אנו שמחים ומודים על הזכות שהייתה לנו להיות במחיצתו של יוסף חיים ליום אחד, להגשים את חלומו ביום הולדתו ולהעניק לו חוויה מעשירה. נאחל לו הרבה בריאות ומזל טוב", כך נמסר מהמשטרה.

משטרת ישראל ילד מיוחד משאלות ניידת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד