י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בחורי הישיבה יגייסו הוראות קבע

המצ'ינג הליטאי החל: 100,000 עד זאת חנוכה

כמה נדיבים שמוכנים לכסות את החובות שיש לישיבה הליטאית, הציבו תנאי שהישיבה תשיג עד 'זאת חנוכה' הוראות קבע בסף 100 אלף ₪ לחודש • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

היכל ישיבת כנסת יצחק במודיעין עילית. צילום: באדיבות המצלם
היכל ישיבת כנסת יצחק במודיעין עילית. צילום: באדיבות המצלם

תחת הסלוגן 'ההזדמנות האחרונה לשותפות נצח' יצאו היום (רביעי) בישיבת 'כנסת יצחק' קרית ספר למבצע גיוס כספים מיוחד בן מספר ימים, בהם נדרשים בני הישיבה ובוגריה לגייס הוראות קבע בסך כולל של מליוני שקלים.

היוזמה החלה עת הסכימו כמה נדיבים ליטול על עצמם את עול החובות הקיים כיום על הישיבה, כאשר בתמורה נדרשת הישיבה לגייס עד 'זאת חנוכה' הוראות קבע בסך 100 אלף ש"ח לכל חודש. 

עד היום ראינו קמפיינים של שיטת המצ'ינג בעולם החסידות בו נדיבים מכפילים את הסכומים שנתרמו. כעת בישיבה הליטאית יוצאים בקמפיין דומה - אך עם הוראות קבע שיביאו לסילוק חובות על ידי אותם נדיבים. 

הישיבה שחנכה בשנים האחרונות את הקמפוס במודיעין עילית, עדיין לא סיימה לשלם את חובותיה, כשבמקביל ספסלי הישיבה הולכים ומתרבים, וכעת נשלמת בניית קומה תשיעית לבניין הפנימיות בן שמונה הקומות.

מלבד הישיבה הגדולה בה לומדים כ-400 תלמידים וכולל האברכים הגדול, נמנים בין מוסדות הישיבה שני ישיבות לצעירים במודיעין עילית 'משכן עזרא' וישיבת 'אבן האזל'.

מכיוון שראשי הישיבה ביקשו שהמגבית לא תפגע בסדרי הלימוד בישיבה, המגבית תחל אחר הצהריים - זמן בו חלק גדול מעולם הישיבות מסיים את לימודיו ויוצאים לחופשת החנוכה.

מצינג התרמה הוראות קבע ישיבת כנסת יצחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד