י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בשורה לנהגי בני ברק

רובינשטיין מבטל את גזירת המצלמות

ראש העיר הנכנס של בני ברק מקל על האכיפה ברחוב השומר. הפרטים בפנים

רובינשטיין מבטל את גזירת המצלמות

לשכת ראש עיריית בני ברק הנכנס אברהם רובינשטיין, מדווחת על שינויים במדיניות שקבע ראש העיר הקודם זייברט, ושהביאו לכעס רב בקרב התושבים.

בין יתר הדברים שהביאו לסגירת חנוית ולדוחו"ת היו המצלמות שהוצבו לאורך רחוב השומר, וכל מי שחנה במקום ולו לשתי דקות חטף דו"ח.

בלשכת ראש העיר אומרים שכפי שהובטח במערכת הבחירות ולאחריה, נושא התחבורה הינו ראשון במעלה בסדר היום העירוני החדש.

בהתאם לכך ולאחר דיונים ארוכים ובחינת הנושא במכלול ההיבטים, אנו שמחים לבשר לתושבי העיר והבאים בשעריה, על החלטת ראש העיר על השינויים דלהלן:

1. מצלמות האכיפה לאורך רחוב הרב כהנמן-אהרונוביץ:  החל מיום ראשון הקרוב, 9/12/18 יוארך זמן אכיפת עבירות תנועה באמצעות מערך המצלמות, ל-3 דקות תמימות. 

עצירה לזמן מועט משיעור זה, לא תהיה עילה להטלת קנסות כלכליים בניגוד לנוהל  עד כה. (למעט כמובן מקרים שיש בהם סיכון מוכח למשתמשי הדרך, כלי רכב ו/או הולכי רגל).  

2. שעות האכיפה: מערך האכיפה באמצעות המצלמות לאורך הציר כולו, יפסיק את פעילותו מידי יום בשעה 23:00 עד ליום המחרת. למותר לציין כי לא יוטלו קנסות כספיים בשעות אלו.

3. באופן כללי, תמוקד האכיפה לעבירות תנועה ולא על כניסה לחניונים. 

המערכת העירונית תמשיך לפעול ולעשות בנושא זה, ובכל נושא, על מנת למלא את שליחותה נאמנה, להשיב את העיר לסדר ולעמוד על זכויות תושביה, תוך חתירה מתמדת להקלת חסמים והימנעות מענישה כלכלית מעיקה ללא צורך.

אברהם רובינשטיין דוח חנייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד