י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סערת הטינוף על אשתו של בנט

ברק נגד נתניהו: אוכל במסעדות לא כשרות

ראש הממשלה לשעבר מגיב לפרסום אמש לפיו, נתניהו פנה לאלוביץ' בבקשה שיעלו כתבה על כך שאשת השר נפתלי בנט עבדה כשפית במסעדה שאינה כשרה: "הרי כל חייו הוא אוכל במסעדות לא כשרות. אני מקווה שלא הוא זה שראה אותה שם"

ברק נגד נתניהו: אוכל במסעדות לא כשרות
נתניהו וברק צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

הדיווח אמש (רביעי) ב'חדשות', לפיו, נתניהו התקשר לבעלי אתר 'וואלה' שאול אלוביץ, וביקש לפרסם באתר כי רעייתו של נפתלי בנט עבדה כשפית במסעדות לא כשרות, ממשיכה הבוקר להעסיק את התקשורת בישראל ולהסעיר את המערכת הפוליטית.

בראיון שהעניק הבוקר ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק ליואב קרקובסקי ונעמה סיקולר ברשת ב', הוא התייחס לפרסום ואמר, "נתניהו ביקש מאלוביץ' לכתוב שהיא עבדה במסעדה לא כשרה? הרי כל חייו הוא אוכל במסעדות לא כשרות. אני מקווה שלא הוא זה שראה אותה שם. הכול דברי הבל של מתגוננים מהאשמות כמו שוחד".

ברק התייחס בראיון גם לפרסומים על פגישות שהוא מקיים, לקראת מיזוג פוליטי אפשרי ואמר, "המפגשים בין אנשים שחושבים שהממשלה הזו גרועה ושצריך להחליף אותה נמשכים כבר חודשים ארוכים. אין כרגע שום דבר קונקרטי, אבל זה נכון שהבחירות הקרובות הן גורליות. אבי גבאי בהחלט יכול להיות ראש ממשלה, הוא מועמד מצוין".

נזכיר, הפרשן הפוליטי של חברת החדשות, עמית סגל, הביא אמש (רביעי) את דברי מקורביו של בעלי 'בזק', שאול אלוביץ' סביב תיק 4000 בזק-וואלה קשרי רה"מ נתניהו ורעייתו עמו ועם רעייתו איריס להטיית סיקור לטובת נתניהו.

"שאול סיפר לנו שהשוטרים קפצו מעל השער שלהם בשש בבוקר כאילו באו לעצור כנופיית פשע חמושה. איריס טורטרה בכל הארץ עד אחת בלילה ובהמשך נאזקה כמו עבריינית נמלטת", סיפרו מקורביו.

הם תיארו: "השוטרים לקחו במשאיות את כל הרכוש: תכשיטים, תמונות, פמוטי שבת. הורידו את הטבעת של איריס מהיד, לשאול לקחו את השעון בלי צו. החרימו לילדים את החסכונות מהבר מצווה. השאירו רק קירות חשופים. העליון קבע בהמשך שחלק מזה לא היה חוקי".

התמלול מדבריהם היה ארוך ומפורט מאוד, אך מה שתפס את כלי התקשורת והפך לסערה של ממש, הינו הציטוט, לפיו, "יום אחד נתניהו ביקש ממנו לפרסם כתבה שגילת אשתו של נפתלי בנט הייתה שפית במסעדות לא כשרות. הם לא הסכימו לפרסם דבר כזה".

יו"ר 'הבית היהודי' שיגר תגובה חריגה וחריפה במיוחד, כאשר ביקש מראש הממשלה להתנצל בפני רעייתו גילת על הכוונות להשמיץ את שמה.

‏"צר לי עליך, מר נתניהו. ‏טרחת אישית להתקשר לבעלי ״וואלה״ כדי לפגוע באשתי. ‏זהו מעשה נבזי ופחדני. ‏תתבייש לך", תקף בנט בחשבון הטוויטר שלו.

יו"ר 'הבית היהודי' הוסיף: "‏התחתנתי עם גילת, אישה מופלאה, ישראלית מבית חילוני וערכי, ויחד הקמנו בית ציוני דתי נפלא. ‏משפחתי היא גאוות חיי".

"‏אל תתנצל בפניי; אני לא מעוניין. ‏תתנצל בפני אשתי", סיכם בנט.

בנו של ראש הממשלה - יאיר נתניהו, לא עמד מנגד והשיב לבנט: "נו ואתה עשית את זה מליון פעמים כנגד אמא שלי עם נוני מוזס ועם כל עורך של כלי תקשורת אפשרי במדינה. נו ו?".

יועץ הניו מדיה של נתניהו, יונתן אוריך הגיב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "אין גבול לצביעות של בנט, הוא זה שצריך להתנצל. עיתונאים רבים יודעים שמן הרגע שעזב את לשכת נתניהו, בנט לא הפסיק לתדרך נגד שרה נתניהו ולהשמיץ אותה בכל הזדמנות. מי שיש לו חמאה על הראש, שלא יצא לשמש".

אהוד ברק בנימין נתניהו גילת בנט נפתלי בנט מסעדת טרפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד