ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

אחלה סלטים לחנוכה מושלם עם המשפחה

"בכל שולחן, בשבתות וחגים, בשמחות ובמפגשים משפחתיים, אין כמו פינוק אמיתי עם מגוון סלטי 'אחלה', במבחר סגנונות ובטעם של בית"

אחלה סלטים לחנוכה מושלם עם המשפחה
שטראוס אחלה - סלטים לחנוכה צילום: יח"צ

שמונת ימי החנוכה משרים אווירה חגיגית לימים ארוכים וכמעט בכל בית בישראל תמצאו במהלך החנוכה מפגש משפחתי, סעודה חגיגית או מסיבת חנוכה מיוחדת מכל סוג אחר. את שולחן האירוח תוכלו לשדרג בקלות עם מגוון סלטי אחלה של שטראוס, בטעם של בית המשתלבים נהדר בכל ארוחה – חלבית, בשרית או פרווה.

מגוון סלטי אחלה הוכנו בקפידה, במתכונים שהוכנו במיוחד, בנגיעה אישית ועמוקה, תוך בחירת חומרי הגלם הטובים והטריים ביותר. כל מתכון שנבחר באחלה מוכן תחילה במטבח הפיתוח הקטן שבצד מפעל הסלטים, וכשהוא מוכן ועובר מבחני טעימה – הוא עובר לייצור במטבח הגדול של אחלה. באותה ההשקעה וכמובן בטעם של בית!

אחלה של שטראוס מזמינה אתכם ליהנות מחומוס וטחינה משובחים במגוון סגנונות וטעמים, וכן מסלטי ירקות כגון: כרוב אדום עם מיונז ייחודי ואיכותי, מטבוחה העשויה מעגבניות ופלפלים בבישול ארוך ובתיבול פיקנטי ממש כמו בבית, חציל בטעם כבד מחצילים טריים בצל מטוגן ושמן קנולה איכותי, פלפלים קלויים מרצועות פלפלים טריים וקלויים ממש כמו בהכנה ביתית ועוד מגוון עשיר של סלטים מיוחדים וטעימים.

לדברי שירי בירמן-כהן, מנהלת השיווק של שטראוס מזון טרי: "בכל שולחן, בשבתות וחגים, בשמחות ובמפגשים משפחתיים, אין כמו פינוק אמיתי עם מגוון סלטי 'אחלה', במבחר סגנונות ובטעם של בית. אנו שמחים להיות חלק בלתי נפרד מכל ארוחה בחנוכה ובשאר החגים בשנה, מכירות הסלטים בישראל צומחות, משום שכולם רוצים ליהנות מסלטים טריים וטעימים בטעם של בית".

כשר למהדרין בהשגחת בד"ץ שארית ישראל.

חומוס סלטים אוכל מוכן חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד