י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

אגד: חילול השבת - באישור משרד התחבורה

גם השבת הקרובה תחולל ברגל גסה על ידי חברת 'אגד', אשר הציבור החרדי הוא המשתמש העיקרי שלה ואין פוצה ומצפצף | היא מגיבה לחשיפת 'בחדרי' כי היא עושה זאת באישור משרד התחבורה | בשבת חנוכה ייכנס אחרון האוטובוסים בשעה 18:49 כ-3 שעות אחרי כניסת השבת

אגד: חילול השבת - באישור משרד התחבורה
אוטובוס אגד. אילוסטרציה צילום: משה מילנר, לע"מ

בחברת 'אגד' מגיבים לפרסום ב'בחדרי חרדים', לפיו עשרות אוטובוסים עם עשרות נוסעים, מחללים שבת, מידי שישי ונכנסים לעיר ירושלים לאחר כניסת השבת, ואומרים כי הנסיעות הם באישור משרד התחבורה.

בתגובה ששיגרה חברת 'אגד' ל'בחדרי חרדים', נכתב כי, "אגד מפעילה קווים בימי שישי ובמוצאי שבת רק לאחר שקיבלו אישור של מערכת הרישוי במשרד התחבורה".

לטענת 'אגד', "המערכת לא מאשרת הפעלה בשעות שחורגות מכניסת השבת ולפני צאתה חוץ מקווים שמופיעים ברשימת הסטטוס קוו".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי, בשקט בשקט, מתחת לפני השטח, חברת האוטובוסים הגדולה אגד, מחללת כבר מזה תקופה ארוכה את השבת בלב ליבה של העיר ירושלים, כאשר היא מובילה עשרות נוסעים מידי שבת אל תוך העיר סמוך לשכונות חרדיות.

כך למשל, השבת הקרובה פרשת מקץ, תיכנס בשעה 15:57 ולמרות זאת ינועו ברחבי העיר קרוב ל-50 קווים שונים של חברת 'אגד', גם לאחר כניסת השבת.

האוטובוסים מגיעים ממוצאים שונים, בהם חיפה, רעננה, באר שבע, תל אביב, נתניה ועוד. לפי זמני הלו"ז של 'אגד', הללו יסיימו את מסלולם בשעות שלאחר כניסת שבת, כשהאחרונים מביניהם, מרעננה ונתניה יגיעו אל העיר בשעה 18:49 - למעלה משעתיים לאחר כניסת השבת, כשעם מקדשי שביעי ישוב כבר סביב שולחן השבת.

'בחדרי חרדים' פנה למשרד התחבורה וזו התגובה: "משרד התחבורה בודק את הנושא מול אגד".

אגד חילול שבת משרד התחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד