י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אחדות יוצאת דופן

הרבי מויז'ניץ: סייעו לקהילת חתני האדמו"ר

חסידות ויז'ניץ בית שמש עוד לא סוגרת שנה להכתרת הרבי וכבר יוצאת לאתגר - התרמה של 8 מיליון שקלים בשיטת המצ'ינג ומי שיוצא בתמיכה נלהבת הוא החותן הרבי מויז'ניץ, שקורא לחסידיו להתגייס לטובת המגבית לסיום בניית בית המדרש בבית שמש | גם האחים האדמו"רים הצטרפו

הרבי מויז'ניץ עם חתנו הרבי מויז'ניץ בית שמש. צילום: שלומי טריכטר
הרבי מויז'ניץ עם חתנו הרבי מויז'ניץ בית שמש. צילום: שלומי טריכטר צילום: שלומי טריכטר

האדמו"ר מויז'ניץ נשא דברים בסעודה שלישית במעמד אלפי חסידי ויז'ניץ, שבאו לעשות את שבת חנוכה במחיצתו וביקש מהם להתגייס לטובת קמפיין התרמה שעורכים בחצרו של חתנו האדמו"ר מויז'ניץ בית שמש.

ל'בחדרי חרדים' הגיעו עיקרי דבריו של הרבי, "בשבוע זה חתני האדמו"ר מויז'ניץ בית שמש עושה מגבית, ברוך ה' הוא מסיים כעת בניין יפה, צריכים לעזור לו לסיים את הבניין. האדמו"ר מויז'ניץ בית שמש כתב מכתב ואני גם הוספתי על המכתב".

הרבי פנה לחסידים ואמר, "אני מבקש מכל אנ"ש בכל מקום שהם, היות ובשבוע הזה יש מבצע התרמה כמו שהונהג לאחרונה. ובנוסף לכך הרי מדובר כאן בחתני, ובנוסף הוא גם בנו של דודי האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי זצ"ל, ולכן כל אחד יראה להטות שכם לטובת מגבית זו לטובת המוסדות של בית שמש".

לסיום אמר הרבי, "אין סתירה שעוסקים בהרבה מגביות, כי ישראל נתבעים ונותנים למרות שהם עוסקים הרבה לפרנסתם הם נותנים ונותנים, כי זה עניין של חסד מה שעוזרים אחד לשני".

מדובר בקמפיין נוסף בשיטת המצ'ינג למשך 36 שעות, שיחל ביום שלישי בשעה 14:00 ויסתיים ביום רביעי בשעה 2:00 בלילה, במהלכו צפויים לגייס ולהגיע ליעד שהוצב - 8 מיליון שקלים.

יצוין, כי גם אחיו האדמו"רים מויז'ניץ ממונסי, ויליאמסבורג, לונדון, ירושלים, מונטריאול, מגיבערס ואחיינו מבורו פארק פירסמו לחסידים לתמוך באדמו"ר מבית שמש ולתרום לקמפיין.

התרמה קמפיין התרמה התרמה ויזניץ ויזניץ בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד