י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
צפו בתיעוד

בעיצומו של המשבר: 'דגל' חגגה בביתר

הסיעה הליטאית בעיר התורה והחסידות שבהרי יהודה לא נרתעת מביטול הכנסתה לקואליציה בשבוע שעבר, שהסעיר את המערכת הפוליטית החרדית ברחבי הארץ, וקיימה במוצאי שבת מסיבת חנוכה במימון העירייה למאות בחורי ישיבות בעיר

בעיצומו של המשבר: 'דגל' חגגה בביתר
מסיבת חנוכה של 'דגל התורה' בביתר צילום: באדיבות המצלם

ימים ספורים לאחר הדרמה שהסעירה את המערכת הפוליטית החרדית בכל הארץ, כאשר ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין השעה ברגע האחרון את הכנסת 'דגל' המקומית לקואליציה, קיימה במוצאי שבת הסיעה הליטאית בביתר מסיבת חנוכה חגיגית במימון העירייה שבראשות רובינשטיין, למאות בחורי ישיבות בעיר.

יו"ר 'דגל התורה' בביתר עילית, דודי זלץ, שביטול מינויו לסגן ראש העיר עומד במרכז המשבר, נשא נאום באירוע ונמנע מלהתייחס ישירות לסאגה הפוליטית. "אתם, בחורי הישיבות היקרים, אתם העתיד של העיר, הסלתה ושמנה, העידית של העידית שלנו. כן, לא צריך להתבייש לומר את זה: בציבור שלנו, של בני התורה, נמצאים הבחורים הכי איכותיים. ואנחנו, ההורים שלכם וכל תושבי העיר, גאים בכם, ומתפללים תמיד להצלחה שלכם בתורה, ביראת שמים ובכל התחומים", אמר בין השאר בנאומו יו"ר 'דגל'.

לדבריו: "הנושא של דאגה לבני הישיבות הוא אחד הנושאים המרכזיים ביותר שלי, ושל כל חברי בדגל התורה. אנחנו רואים בזה מטרה מרכזית ביותר, ושמים על זה דגש בכל מקום, כולל בכל משא ומתן או הסכם: שבחורי הישיבות בעיר יקבלו את המקסימום, את הכי טוב שיש. בשביל שהזמנים שאתם נמצאים בעיר יסייעו לכם לנוח, להחליף כוח ולהתחזק, בשביל להמשיך להצליח ולהתעלות מעלה מעלה בתורה, לתפארת כולנו".

האירוע, שהתקיים במתנ"ס פריימן בעיר, כלל גם זיץ שירה עם הלל פלאיי ומצגת על חייו ופועלו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל.

צפו בתיעוד 

ביתר עילית דודי זלץ משבר הרב הלל פלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד