י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המסוק המשטרתי צילם

תיעוד: שיירת הרב ברלנד בעקיפות מטורפות

לאחר הגשת כתב האישום כנגד שלושה נהגים בשיירת הרב ברלנד, מפרסמת המשטרה תיעוד של העקיפות המטורפות שביצעו תוך סיכון חיים. בתיעוד, חלקו ממסוק משטרתי וחלקו מתוך מצלמת אחד מכלי הרכב, ניתן להבחין בעבירות מסוכנות שבוצעו לאורך זמן נסיעה ממושך

תיעוד: שיירת הרב ברלנד בעקיפות מטורפות
שיירת הרב ברלנד בעקיפות צילום: מתוך התיעוד שפרסמה דוברות משטרת ישראל

עורך הדין אריאל עטרי, מי שמייצג את נהגו של הרב ברלנד, מסר בתגובה: "מסתבר שמשטרת ישראל עסוקה, ולא בפעם הראשונה, ביחסי ציבור יותר מאשר בחיפוש עבריינים". לדבריו, פנה למשטרה בבקשה לקבל עותק מהסרטים כדי להצביע על חוסר האותנטיות שלהם "אך במשטרה נמסר כי לא ניתן למסור אותם מטעמי חיסיון. וראה זה פלא, אותו חומר חסוי הוצא על ידי דובר המשטרה כשהוא ערוך כולו, מבלי שהצופה ידע באלו רכבים מדובר, ממתי הסרטים, איזה חלק מהסרטים מקורי ואיזה ערוך".

עו"ד עטרי הוסיף כי "אילו היה אמת בטענת השוטרים על כך שניהלו מעקב אחרי הרכבים במשך שעות מהאויר - ברור שהשוטרים שאפשרו נסיעה מסוכנת כזו הם הם העבריינים. בפועל, מכיון שלא נעברו עבירות ע"י נהגו של הרב ברלנד - הנסיעה נמשכה ללא הפרעה של השוטרים שראו את הנהגים בדרך מספר פעמים. פרסום הסרט הוא מניפולציה משטרתית שנועדה לפגוע ברב ברלנד ובכוונתנו להוכיח זאת במשפט. כך או אחרת, הדבר לא יועיל לשוטרים וכבר בימים הקרובים אביא לשחרור נהגו של הרב ברלנד לביתו".

הרב אליעזר ברלנד שיירה עבירות תנועה מסוק משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד