י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אין גוש חוסם

דגל התורה תפתח במו"מ עם ישראל פרוש

בימים הקרובים תפתח דגל התורה במשא ומתן עם ראש עיריית אלעד על התמורה שתקבל עבור כניסתה לקואליציה - כאשר בשלב זה נראה כי האפשרות לגוש חוסם לא עומדת על הפרק • 'בחדרי' עם הפרטים

דגל התורה תפתח במו"מ עם ישראל פרוש
אהרן ברוך ליבוביץ

בימים הקרובים תפתח דגל התורה במשא ומתן עם ראש עיריית אלעד על התמורה שתקבל עבור כניסתה לקואליציה, כאשר בשלב זה נראה כי האפשרות לגוש חוסם לא עומדת על הפרק, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

אמש (ראשון), נועדו ח"כ אורי מקלב ויו"ר 'דגל התורה', אבי שטרן - עם וועדת הרבנים שהוקמה על פי הוראת גדולי ישראל, בה חברים האב"ד הגר"י סילמן והגר"י פרידמן - רב ואב"ד קהילות 'חניכי הישיבות' בעיר.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד כי בימים האחרונים הוחלט שלא ללכת בגוש אחד עם סיעת ש"ס המקומית, למרות שיתוף הפעולה במערכת הבחירות החולפת.

בימים הקרובים יסיימו הנציגים המקומיים לגבש קווי יסוד ומסמך דרישות יחד עם וועדת הרבנים, בהם דרישות בנושאי דת וצרכי הציבור התורני בעיר שיבואו בפני פרוש כדרישה רשמית.

כזכור, כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', גדולי ישראל חתמו על מכתב יוצא דופן לח"כ משה גפני, שבו הם מבקשים להקים ועדת רבנים באלעד, בראשות הרב סילמן והרב פרידמן. על המכתב חתמו - שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין וראשי ישיבת סלבודקה הגר"ד לנדו והגרמ"ה הירש.

גפני דגל התורה ש"ס אלעד ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד