י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תביעה על 140 אלף

יאיר נתניהו במשפט: הוא חלאת המין האנושי

בנו של ראש הממשלה התייצב הבוקר בבית המשפט לדיון בתביעת דיבה שהגיש נגד פעיל השמאל אייבי בנימין שפרסם עליו דברים פוגעניים | נתניהו אמר לשופט: "כולם פה שמעו שצעקו לי אני אקרע אותו, הותקפתי באלימות מילולית וכמעט פיזית"

יאיר נתניהו היום בבית המשפט
יאיר נתניהו היום בבית המשפט צילום: פלאש 90

יאיר נתניהו תבע 140 אלף שקל מפעיל החברתי אייבי בנימין בביהמ"ש, לאחר מספר ניסיונות גישור שלא הצליחו.

היום (שני) התקיים דיון בתביעה שהגיש יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, ולפני שהדיון החל ספג עורך דינו של יאיר נתניהו, עו"ד יוסי כהן, צעקות מצד תומכיו של אייבי בנימין, שהגיעו לתמוך בו גם בבית המשפט.

התביעה נגד הפעיל הגיעה לאחר שהאחרון העלה פוסט פוגעני ביאיר נתניהו, טען בדיון כי הפוסט גרם לו נזק. בינתיים, עורך דינה של משפחת נתניהו, עו"ד יוסי כהן, חטף צעקות מצד תומכים של אייבי בנימין שקראו לעברו, "מושחתים הביתה", "גנבים".

אחד ה‏פעילים של בנימין כתב לו: "מי משלם לך? אתה חושב שאני שמאלני יפה נפש? שקרן, הרסתם את המדינה, ביבי גנב ובוגד".

נתניהו ג'וניור תקף ‏את אייבי בנימין בביהמ"ש: "משתמש בי בגלל שאני הבן של אבא שלי".

‏יאיר נתניהו אמר לשופט בבית המשפט: "אני נסער ולא יכול לעבור לסדר היום. הותקפתי בכניסה לבית המשפט, קללות שאני לא רוצה לחזור עליהם מצד חברים של אייבי בנימין. כולם פה שמעו שצעקו לי אני אקרע אותו, הותקפתי באלימות מילולית וכמעט פיזית. אני לא יוצא מפה עד שלא מפנים את כל הבריונים מבחוץ". השופט אמר שהוא לא מתערב בשיקולי ביטחון, "יש שב"כ, יש אבטחה של בית המשפט", אמר השופט.

על פי הדיווח ב'גלובס', עו"ד יוסי כהן אמר לשופט, "אנחנו נכנסנו, אני נכנסתי, ונפלה עלי חבורה של בריונים עם צעקות וקללות מכוערות. ומה מסתבר לי? שאדון אייבי בנימין, הוא מרגיש כמו כוכב קולנוע. הוא שילח פוסטים ממומנים והפוסטים האלה, זה כמו טריגר של סרטי מתח".

עו"ד בן יצחק, המייצג את הנתבע אייבי בנימין שאל את נתניהו: "ומה גילית על אייבי?", יאיר ענה לו: "שהוא חלאת המין האנושי. אני רואה קללות, אני רואה איומים, אני רואה ניסיונות המרדה שבמקומות אחרים ממזמן היו נגמרים בכלא אבל לשמאל מותר. אני רואה אלימות והסתה".

גם בדיון זה, לא הצליחו הצדדים להגיע לפשרה, למרות שבנימין הסכים להתנצל והראיות ימשיכו להישמע בדיונים הבאים. 

יאיר נתניהו תביעת דיבה עו"ד יוסי כהן בית משפט אייבי בנימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד