ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הקרב בביתר מחריף

דודי זלץ מאיים: "לא נקבל את הסגן? נפרוש!"

הקרב המוניציפלי, שמסרב לרדת מסדר היום, מחריף בשעות האחרונות - זאת לאחר שיו"ר דגל התורה בעיר ביתר, דודי זלץ, מצהיר כי באם לא תהיה פריצת דרך בדבר מינויו לסגן - דגל תפרוש מהקואליציה • שלומי אמונים: "כל הפעולות נעשות בהכוונת מרנן ורבנן שרי התורה והחסידות"

דודי זלץ מאיים: "לא נקבל את הסגן? נפרוש!"
דודי זלץ צילום: Aharon Krohn/Flash90

הקרב המוניציפלי, שמסרב לרדת מסדר היום, מחריף בשעות האחרונות - זאת לאחר שיו"ר דגל התורה בעיר ביתר מצהיר כי באם לא תהיה פריצת דרך בדבר מינויו לסגן - דגל תפרוש מהקואליציה.

בראיון שהעניק הערב (שלישי) זלץ לתכנית 'על הקצה' ששודרה ברדיו 'קול ברמה' בהגשת יעקב גרודקה וישראל כהן, הוא הצהיר כי סיעת 'דגל התורה' תפרוש מהקואליציה וכי היא תיקח חלק באופוזיציה, זאת באם לא יקבלו את תפקיד הסגן שהובטח להם קודם הבחירות ומתעכב בשל חילוקי הדעות בעיר בית שמש.

"אנחנו נמצאים במצב מעניין", הוסיף זלץ, "שלומי אמונים הודיעו לראש העיר שלא יכניס אותנו לקואליציה, ובמקביל צירפו אותנו בישיבת המועצה האחרונה להנהלת העיר".

לדבריו: "אם לא תהיה בימים הקרובים ממש פריצת דרך מול שלומי אמונים, דגל התורה תפרוש מהנהלת העיר. המשמעות היא שנהיה אופוזיציה על כל המשתמע מכך".

זלץ תקף את התנהלותו של ראש העיר מאיר רובינשטיין ואמר: "זה לא נושא פרסונלי. אנחנו מפלגה שהלכה יד ביד עם ראש העיר. בזמן שלקחו את פינדרוס לבית משפט על אלעד, דגל התורה בביתר הזמינה את רובינשטיין לבמה בעצרת הענק שבהשתתפות מרן שר התורה ובברכת מרן ראש הישיבה ותמכנו בו לראשות, מתוך הבנה שציבור שולחינו יקבל את כל שמגיע לו, שדין ביתר כדין ביתר".

לסיום אמר זלץ: "בשיחות שאני מקיים עם רובינשטיין, הוא אומר שהוא לא רוצה את המצב הזה ושהעניין ייפתר כבר בימים הקרובים. אבל מבחינתנו זה לא מספיק. את תושבי ביתר מעניינת רק העיר שלהם והשירותים שמגיעים להם, וזה היה צריך להיפתר אתמול".

משלומי אמונים נמסר בתגובה לדברים: "כל הפעולות הנעשות בעיר ביתר הם בהכוונת ובעצה אחת עם מרנן ורבנן שרי התורה והחסידות".

כזכור, שעות לפני ישיבת מועצת העיר הודיע רובינשטיין כי הוא מעכב את מינוי הסגן של 'דגל התורה' לאחר שזו פעלה כנגד מינוי הסגן של אגודת ישראל בעיר בית שמש.

יצוין גם כי ב'בחדרי חרדים' פורסם לראשונה כי סיעת דגל התורה זימנה את רובינשטיין לדין תורה בבית דין צדק בביתר בטענה כי הוא מפר את ההסכם ביניהים.

דודי זלץ מאיר רובינשטיין ביתר עילית דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד