ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ביום חתונת נכדו

הנהג של הסטייפלער: הרב סטפנסקי זצ"ל

ברוך דיין האמת: מארה"ב התקבלה הידיעה המצערת על פטירתו של תומך התורה רבי יששכר מאיר סטפנסקי זצ"ל - איש אמונם ומקורבם של גדולי ישראל • בן 85 בפטירתו

הנהג של הסטייפלער: הרב סטפנסקי זצ"ל
נר נשמה צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: מארה"ב התקבלה הידיעה על פטירתו של תומך התורה רבי יששכר מאיר סטפנסקי זצ"ל איש אמונם ומקורבם של גדולי ישראל והוא בן 85 בפטירתו.

בחודשים האחרונים אושפז בבית החולים בארה"ב והיום השיב את נשמתו ליוצרה.

המנוח למד בבחרותו בארה"ב ובישראל  היה הרב סטפנסקי זצ"ל היה איש אמונם של מרן הסטייפלער הקהילות יעקב זצ"ל ושימשו במסירות כל חייו. וכן היה איש אמונו של בנו - שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

היה גם מקורב למרן ראש הישיבה הגראמ"מ שך זצ"ל בעל האבי עזרי', והיה מגיע לשמוע את שיחותיו בישיבת פוניבז'.

הרב סטפנסקי חילק את זמנו בין ביתו בישראל ברחוב דבורה הנביאה לבין ביתו במונסי. בארץ למד חברותא עם הגרמ"מ שלזינגר זצ"ל, כמו כן למד עם הגרמ"צ ברגמן, חבר מועצת גדולי התורה ועם הגאון רבי משה ציביון.

הרב מאיר הוא אביו של הגאון רבי יעקב סטפנסקי, ראש ישיבת "תורה בתפארתה" באלעד. פטירתו אירעה הערב, בדיוק בשעה שמתקיימת בירושלים חתונת נכדו - בן חתנו - הרב שפיצר.

יצוין כי לפני מספר שנים נפטר נכדו הבחור החשוב אליהו סטפנסקי ז"ל, תלמיד ישיבת פוניבז', לאחר שסבל מהמחלה הקשה כשהוא בן 16 בלבד בפטירתו. 

על פרטי מסע הלוויה (רביעי) הערב בשעה 18:30 מביתו ברחוב דבורה הנביאה 5 בבני ברק ותעבור דרך בית הכנסת לדרמן לבית החיים שומרי שבת זכרון מאיר שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

תורה בתפארתה ברוך דיין האמת הסטייפלער נהג מונסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד