ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
לאחר חקירה אחת

מסתמן: התיק החדש נגד שרה נתניהו ייסגר

בשל קושי ראייתי לסתור את גרסתה, מסתמן כי תיק 4,001 שהצטרף לאחרונה לתיקים בהם חשודים בני הזוג נתניהו ייסגר, לאחר חקירה אחת שלש שעות שהתקיימה ביום שישי האחרון במשרדי להב 433

מסתמן: התיק החדש נגד שרה נתניהו ייסגר
צילומסך יוטיוב

התיק החדש המכונה 'תיק 4,001', בו חשודה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, ייסגר ככל הנראה בקרוב, בשל קושי ראייתי לסתור את גרסתה, כך דיווחה אמש (שלישי) לראשונה הכתבת תמר אלמוג ב'כאן11'.

במסגרת תיק 4,000, שעוסק בפרשת בזק-וואלה, טענה  נתניהו כי תרמה לעמותה 'יד שרה', אך כשהתברר לה שהדבר אינו תחליף לשכר - שילמה ליועץ התקשורת של המשפחה - ניר חפץ. הוא מצידו טוען כי שילמה לו, אולם ביקשה ממנו שישיב לה את הכסף אחר כך, ללא תיעוד.

על פי דיווחה של אלמוג במהדורה המרכזית, מכיוון שניר חפץ הוא עד מדינה בתיק, לא די בגרסתו שתשמש כראיה נגד הגברת נתניהו, שכן מבחינה משפטית דרושה ראיה נוספת וזאת לא נמצאה עד כה.

נזכיר, כי ביום שישי האחרון נחקרה הגברת נתניהו לראשונה וכנראה גם בפעם האחרונה בעניין החשדות בתיק 4,001, חקירה שארכה כשלוש שעות. 

על פי הדיווח במוצ"ש בחברת 'החדשות', נתניהו אמרה  בחקירתה כי עד המדינה, "ניר חפץ משקר, מעולם לא דיברתי עם עו"ד שמרון על עניין העסקתו". ההערכה היא שנתניהו לא הצליחה להפריך את החשדות נגדה והיא לא תידרש לחקירה נוספת.

חוקרי המשטרה טענו בפני אשת ראש הממשלה כי הציגה קבלות משנת 2014 על סך 7,000 שקלים לשם קניית ציוד מ'יד שרה' לאביה, כך על פי הדיווח ב-ynet. מנגד, טענה נתניהו כי אביה נפטר ארבע שנים קודם לכן. נתניהו נחקרת בחשד שרימתה את מבקר המדינה, כשבין היתר העסיקה את יועץ התקשורת לשעבר ניר חפץ ללא תשלום.

לטענת עד המדינה ניר חפץ, שרה נתניהו אמרה לו שהיא התייעצה עם עו"ד דוד שמרון. לדבריה, לכאורה, טענה שעו"ד שמרון פנה למבקר המדינה שאמר שאם הם יתרמו כסף ל'יד שרה' זה יהווה תחליף לשכר של חפץ, כך שיוכל לעבור עבור בני הזוג ללא תשלום.

אולם הגברת נתניהו בחקירתה הכחישה זאת בחקירתה והטיחה בחוקריה, "כשמני נפתלי העליל עליי במשטרה ניר חפץ שהיה אז הדובר שלי אמר עליו שהוא שקרן רמאי שמעליל עלילות, שאסור להאמין לאף מילה שלו", אמרה נתניהו לחוקריה על טענותיו של חפץ, כך על פי הדיווח ב'החדשות'. "עכשיו תחליפו את השם של מני בניר. מדובר בשקרן וכזבן. אין לי מושג מהי ועדת ההיתרים של מבקר המדינה, פעם ראשונה שאני שומעת את המונח הזה".

שרה נתניהו ניר חפץ קושי בראיות סגירת תיק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד