י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעקבות הפיגועים

'האיחוד הלאומי' שוקל לפרוש מהממשלה

איום ממשי על שלמות הקואליציה בעקבות גל הפיגועים בתקופה האחרונה | מפלג 'האיחוד הלאומי' אשר הינה המפלגה הימנית ביותר בממשלה, תתכנס הערב ותדון באפשרות של פרישה מהממשלה

'האיחוד הלאומי' שוקל לפרוש מהממשלה
השר אורי אריאל וח"כ בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סוף לקואליציה? בעקבות אירועי הטרור בימים האחרונים, כאשר רק בשעות האחרונות נרצחו שני אזרחים בפיגוע רצחני בגזרת בנימין, סיעת 'האיחוד הלאומי' תבחן פרישה מהקואליציה.

בהודעה ששיגר יו"ר 'האיחוד הלאומי' שר השיכון אורי אריאל נכתב כי, "בעקבות הפיגועים הקשים, הוחלט לכנס הערב (חמישי) את חברי מרכז מפלגת האיחוד הלאומי במטרה לבחון את המשך דרכינו בממשלה ובקואליציה".

אריאל ציין כי, "פניתי לראש הממשלה במטרה להורות על פעולות מידיות בניהן, להחזיר המחסומים בכל יו"ש, לפעול להריסה מידית של בתים ולגרש מחבלים בתוך יו"ש. מעבר לכך, אני דורש שהקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס עד יום ראשון וימצא פתרונות מהירים להחזרת הביטחון לתושבי יו"ש".

גם חה"כ בצלאל סמוטריץ' החבר בסיעה, תקף את התנהלות הממשלה והוסיף אולטימטום משלו כשכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אם ‎בנימין נתניהו לא מורה עוד היום על סגירת צירי התנועה ביהודה ושומרון לתנועת ערבים הדם של הנרצחים הוא על הידיים שלו באופן אישי! מי שמעדיף את איכות החיים של הערבים על פני עצם החיים של היהודים לא ראוי להיות ראש ממשלה".

חה"כ סמוטריץ' אף קרא לתושבי יהודה ושומרון לחסום את כביש 60 לנוסעים פלסטינאים, "‏אני קורא לחבריי המתיישבים הגיבורים והחלוצים לצאת הערב ולסגור את ציר 60 לכל אורכו לתנועת כלי רכב ערבים. אם יש פיגועים אין ערבים בצירים. החיים שלנו קודמים לאיכות החיים שלהם", כתב.

סמוטריץ' אף הודיע בראיון לגל"צ כי עד שלא יוסדרו ההתיישבויות ועד שלא יחוזרו המחסומים, סיעת 'האיחוד הלאומי', המונה שני נציגים בקואליציה לא תצביע עם הקואליציה.

האיחוד הלאומי פיגועים הסלמה אורי אריאל בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד