י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקרבות בביתר

דודי זלץ משיב אש במכתב חריף לרובינשטיין

הדרמה בביתר עילית נמשכת: 'דגל התורה' בעיר מגיבה במכתב תקיף במיוחד למכתבו של ראש העיר ומבקשת לקיים את ההסכם באופן מיידי

 דודי זלץ משיב אש במכתב חריף לרובינשטיין
דודי זלץ ומאיר רובינשטיין צילום: יעקב לדרמן ואהרן קרון, פלאש 90

הדרמה בביתר עילית נמשכת: 'דגל התורה' בעיר מגיבה במכתב תקיף במיוחד למכתבו של ראש העיר מאיר רובינשטיין שנשלח אמש, ומבקשת לקיים את ההסכם במיידי.

במכתב ששיגר בשעה האחרונה דודי זלץ לראש העיר מאיר רובינשטיין נכתב, "ציבור בני התורה בביתר עילית, המונה לכל הפחות רבע מהתושבים, ואשר בחר בך לראש העיר על דעת הבטחות כתובות וחתומות, לא מתעניין במתרחש בערים אחרות ואינו אמור להפוך לבן ערובה עבורן".

במכתב, מוסיף זלץ בשם הסיעה בשם הסיעה, נכתב גם: "בשם ציבור שולחינו אנו דורשים ממך לקיים באופן מידי את ההסכם. אל תניח לרוחות רעות של מחלוקת מערים אחרות לחדור אל עירנו האהובה".

בתחילתו של המכתב טוענת 'דגל התורה' כי: "כסיעה שהובילה את השלום והאחדות בביתר עילית במערכת הבחירות האחרונה אנו מברכים על הצהרת המחויבות המחודשת שלך להסכם החתום בינינו. יחד עם זאת, כשליחיו של ציבור בני התורה אין בידינו הפריבילגיה להסתפק בהצהרות על רצון עקרוני, כאשר המציאות בשטח זועקת לצערנו את ההיפך הגמור".

'דגל' מגיבה גם על טענתו של רובינשטיין לפיה מדובר במקרה דומה לפעמים קודמות, ומסביר כי אז נדחתה כל חלוקת הסמכויות העירונית עד לסיום המו"מ בין הסיעות, הרי שהפעם כבר פורסמה הודעה על האצלת הסמכויות לנציגי הסיעה - ואז הוסרה התכנית "ברגע האחרון ממש", בעוד סיעות אחרות מקבלות תיקים וסמכויות נרחבות באותה ישיבה.

בהמשך מכתבה מזכירה 'דגל התורה' בביתר כי למהלכו זה של רובינשטיין נלוו הצהרות של 'שלומי אמונים' הארצית המתנות את קיום ההסכם בביתר במתרחש "בערים אחרות שאינן קשורות כלל לעירנו המעטירה", ומציינת כי: "החדרת מאבקים פוליטיים זרים לעיר אינה תורמת לשימור מרקם היחסים היפה והעדין שבנינו פה יחד בעמל רב".

כזכור, לאחר שבדגל התורה מנעו מנציג אגודת ישראל בבית שמש להתמנות לסגן, בסיעה החסידית בביתר הודיעו כי לא ימנו את יו"ר 'דגל' המקומי לסגן עד שימונו הסגנים בבית שמש וזאת בהוראת גדולי ישראל.

זלץ תבע את ראש העיר רובינשטיין לבית הדין בביתר עילית, ולכן הודיע אתמול רובינשטיין כי הוא שומר את התפקידים לסיעת 'דגל' עד שתחלוף הסאגה בבית שמש.

דודי זלץ ביתר עילית מאיר רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד