י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בפראג מסכמים את חנוכה ונערכים להמשך

תפוסה מלאה נרשמה בימי החנוכה במלון 'קינג דייויד' בפראג • הנופשים נהנו מחופשת חנוכה יוקרתית ושפע אטרקציות באזור • בהנהלת המלון נערכים לגל הביקושים העצום לקראת המשך החורף מצד נופשים שמעוניינים לחוש חורף אירופאי אמיתי מבלי להתפשר על הכשרות והאיכות של בית המלון

בפראג מסכמים את חנוכה ונערכים להמשך
פראג צילום: pixsabay

 מאתגר ומספק: כך מסכמים במלון קינג דייויד – פראג את ימי החנוכה בהם נרשמה במלון תפוסה מלאה של נופשים שניצלו את ימי החנוכה לנופש יהודי ואיכותי באחד היעדים האטרקטיבים באירופה.

"מה שהפך את הביקוש השנה לגבוה במיוחד זו העובדה שבשנה מעוברת אנשים רבים מעוניינים בנופש שישבור את שגרת החורף הארוכה", מסבירים בהנהלת המלון. בנוסף, ימי החנוכה חלו בתקופה שלפני "שיא החורף" מה שאפשר לנופשים הרבים לחוש נגיעות של חורף אירופי אמיתי, אך לא כזה שימנע מהם את האפשרות להתנייד בחופשיות בעיר האטרקטיבית ולבקר באתרי התיירות האטרקטיבים.

כאמור, במלון מסכמים בסיפוק את הימים העמוסים ומציינים כי התפוסה המלאה מלמדת על האמון הרב שיש לנופשים ב'קינג דייויד' פראג כיעד האולטימטיבי לנופש ברמה הגבוהה והמהודרת ביותר.

כעת נערכים בהנהלת המלון להמשך החורף, שגם בו צפויים הביקושים לשבור שיאים. ראשית, כמו שהסברנו קודם, בשנה מעוברת אנשים רבים מעוניינים לצאת לנופש דווקא באמצע החורף, זאת כדי לשבור את השגרה הארוכה.

שנית, תקופה זו של השנה היא הזדמנות עבור נופשים רבים מהארץ "לתת קפיצה קטנה" לאירופה כדי לחוש חורף אמיתי מה הוא.

בהנהלת המלון אומרים כי היקף ההזמנות השנה לחופשת חורף במלון הוא חסר תקדים בהיקפו, וכי הם נערכים להעניק לנופשים את החוויה המהנה והעשירה ביותר שתהפוך את הנופש שלהם לבלתי נשכח.

כידוע, מלון 'קינג דייויד' בפראג קנה לעצמו בשנים האחרונות מקום של כבוד ברשימת יעדי הנופש הנחשקים של הציבור החרדי מעבר לים. עצם קיומו של מלון הנמצא תחת השגחה מהודרת ומתנהל ע"פ כל גדרי ההלכה באחת הערים המתויירות בעולם – אינו דבר מובן מאליו עבור ציבור שומרי התורה.

בנוסף, במלון מתקיימים גם 3 מנייני תפילה בכל יום, זאת לצד קיומו של מקוה טהרה לגברים ולנשים ע"פ כל דקדוקי ההלכה.

לאחרונה, לצד חבילות הנופש המפורסמות שמציע המלון לאורחיו בחגי ישראל ובתקופות התיירות הפופולריות, שם המלון דגש על פעילות וחבילות אטרקטיביות לאורך כל השנה, כאשר בכל הקשור לעונת החורף מציע המלון חבילה אטרקטיבית ומותאמת במיוחד.

מלון קינג דיוויד בפראג- קרדיט: יח"צ

פראג, כאמור, נחשבת לאחת הערים המתויירות בעולם, עם ארכיטקטורה עוצרת נשימה, אתרים היסטורים נדירים וארומה אירופית קלאסית שמשאירה טעם של עוד. כמו בכל תקופה בשנה, גם לתקופה הזו של ימי החנוכה יש את הייחודיות שלה: מחד, פתיתי שלג כבר מכסים את הרחובות. מאידך, עדיין לא מדובר על סערות גדולות, כאלה שעלולות למנוע את ההתניידות בעיר וההנאה ממה שיש לה להציע.

בית המלון שוכן במרכזה של העיר, בקרבת מקום לאתרי התיירות הפופולריים, כמו הרובע היהודי, בית הכנסת אלטנוישול וקברו של המהר"ל.

המלון עצמו מתהדר בכשרות מהודרת של הרה"ג ר' אליהו רוטנברג שליט"א מירושלים. אשר ידיו רב לו במתן כשרות על פי כל הכללים וההידורים. הבשר שנשחט עבור בית המלון בגרמניה הוא 'חלק-בית יוסף' וכך הוא מותאם לכלל העדות והחוגים. כמו כן בשאר המאכלים קיימת הקפדה על כשרות שתהיה מקובלת על כלל הדעות המחמירות.

הרב שניאור זלמן קרשיבסקי ששימש כמשגיח של המלון בשנים הראשונות להקמתו, מסביר את הקונספט שהנחה את הקמת המלון: "המלון הוקם כמלון 'בוטיק' חמישה כוכבים. ישנו הבדל בין מלון חמישה כוכבים רגיל ל'בוטיק': מלון 'בוטיק' הוא מלון שיש בו יחס אישי. שהלקוח ירגיש בבית. מתוך התפיסה הזו של התאמת השירות לבית, עוצבו קווי המתאר של הכשרות שתהיה ברמה של הבית בלי שום פשרות".

הרב קרישבסקי מספר שעם הקמת המלון אמר לו המנהל מר לוי: "אני לא מומחה לכשרות זה התפקיד שלך. אבל אני מבקש ממך: אם משגיח צריך לעגל פינות כדי שהמלון יהיה כשר. תעדכן אותי ואני אנעל את המקום. אני משקיע את הכול כדי שרמת האירוח והשירות יהיו חמישה כוכבים. ומלאכתך היא לוודא שהכשרות גם היא תהיה ברמה של חמישה כוכבים".

כאמור, המלון מותאם לכל הצרכים היהודיים כגון מפתחות שבת, משגיח קבוע העונה לשאלות האורחים, נוהל שבת הכולל מעלית שבת, אוכל מסורתי ושף מיוחד.

 

נופש חנוכה פראג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד