י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הותיר שני ילדים לפני חתונה

הלם בבני ברק: ר' לוי יצחק נפטר בפתאומיות

הרה"ח רבי לוי יצחק שטרנברג זצ"ל מחשובי חסידי באיאן בבני ברק ומגדולי התלמידי חכמים שבה נפטר הבוקר לאחר קוצר נשימה | גיסו של הרבי מזוועהיל זצ"ל

 הרה"ח רבי לוי יצחק שטרנברג זצ"ל. צילום: באדיבות המצלם
הרה"ח רבי לוי יצחק שטרנברג זצ"ל. צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הלילה (שני) נפטר לבית עולמו הרה"ח רבי לוי יצחק שטרנברג זצ"ל, מחשובי התלמידי חכמים בחסידות באיאן והוא בן 63 בפטירתו. 

אמש (ראשון) אושפז בבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק, עקב קוצר נשימה ובשעה 2:00 לפנות בוקר השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לב בני המשפחה. 

המנוח ז"ל נולד בז' תמוז תשט"ו, לאביו הרה"ח רבי מרדכי שטרנברג ז"ל, מפארי חסידי באיאן שעלה מרוסיה לישראל. 

ר' לוי יצחק זכה והיה לגיסו של הרבי מזוועהיל זצוק"ל מירושלים, שהיה נשוי לאחותו הרבנית מרת איטה מרים סימא ע"ה, שהלכה לעולמה בא' אייר תשע"ד. 

מכריו מספרים הבוקר ל'בחדרי חרדים', על דמות מיוחדת במינה, אדם שקט וצנוע, תלמיד חכם גדול אשר ישב כל חייו באהלה של תורה ואף שימש כבוחן תלמידים בכמה ת"תים.

בעברו התגורר ברחוב ראב"ד בבני ברק ולפני כשני עשורים עבר להתגורר ברחוב אברהם בן דוד פינת עוזיאל בעיר.

ר' לוי יצחק ז"ל, קבע את מקום תפילתו ב'קלויז' של באיאן ברח' הרב רבינוב בני ברק, שם היה לאחד מחשובי החסידים, למרות המרחק הרב, היה מכתת רגליו במסירות נפש כדי להתפלל יחד עם החסידים בנוסח הרוז'ינאי.

הותיר אחריו את רעייתו שתחי' ועשרה ילדים ונכדים רבים, הממשיכים את דרכו הרוחנית שהנחיל. מתוכם בת ובן שטרם זכה להובילם לחופה. 

הלוויתו תצא בשעה 11:00 מהקלויז של חסיד באיאן ברח' הרב רבינוב ותעבור דרך ביתו ברח' אברהם בן דוד 20 פינת עוזיאל 3 בדרכה להר הזיתים, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

באיאן הלוויה ברוך דיין האמת טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד