י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הכח ההתקפי

רה"מ התפעל: יכולות בישראל שאין לאף מדינה

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו ביקר היום (שני) בתעשייה האווירית והתפעל: "מפתחים כאן מערכות נשק עם יכולות מיוחדות שאין לאף מדינה אחרת"

רה"מ התפעל: יכולות בישראל שאין לאף מדינה
ראש הממשלה ושר הביטחון נתניהו בתעשייה האווירית צילום: קובי גדעון/ לע״מ

"מפתחים כאן טילים התקפיים שיכולים להגיע לכל מקום במרחב ולכל מטרה", אמר ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו במהלך ביקורו ביממה האחרונה בתעשייה האווירית.

לדברי נתניהו, "זהו הכח ההתקפי של מדינת ישראל שהוא חשוב לנו בכל הזירות. מפתחים כאן מערכות נשק עם יכולות מיוחדות שאין לאף מדינה אחרת".

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו ביקר היום (שני) בתעשייה האווירית, וקיבל תדרוך מיו"ר התעשייה האווירית הראל לוקר, מנכ"ל התעשייה האווירית נמרוד שפר ובכירים נוספים הציגו בפני ראש הממשלה כיוונים להתעצמותה של התעשייה והאופן בו כיוונים אלה יוכלו להועיל לביטחון הלאומי של מדינת ישראל.

במהלך הביקור סייר נתניהו בתערוכה במקום והוצגו בפניו אמצעים ויכולות טכנולוגיות בפיתוח התעשייה האווירית. "יש פה צבר של מוחות ואנשים מאוד מוכשרים שמפתחים את קצה השפיץ של ההגנה של מדינת ישראל, החל מלווין מיקרו לוויני שנורה לחלל וכלה בטילים שרק את חלקם אתם רואים כאן מאחורי. החלל הוא תחום ענק שמדינת ישראל נכנסת אליו".

לדברי ראש הממשלה, "מפתחים כאן טילים התקפיים שיכולים להגיע לכל מקום במרחב ולכל מטרה. זה הכח ההתקפי של מדינת ישראל שהוא חשוב לנו בכל הזירות. מפתחים כאן מערכות נשק עם יכולות מיוחדות שאין לאף מדינה אחרת".

בנימין נתניהו התעשייה האווירית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד