ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
התלמידים טוענים לנקמה

מהומה לילית בישיבה: שני בחורים נעצרו

בעקבות תלונות שהגיעו משכנים למוקד העירוני של היישוב באר יעקב על הפרעות רעש מכיוונה של ישיבת באר יעקב, הגיעו אליה שוטר ופקח ועקב כך התפתחה מהומה במהלכה תקפו הבחורים את השניים פיזית ומילולית | שוטרי יס"מ הוזעקו להשליט סדר ועצרו שניים מן התלמידים

מהומה לילית בישיבה: שני בחורים נעצרו
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

מהומה בישיבת 'באר יעקב' ברחוב שא נס. ניידת סיור שהגיעה הלילה (שלישי) לישיבה בעקבות תלונות משכנים על רעשים והפרעה בשעות המנוחה, נתקלה באלימות, פיזית ומילולית מצד הבחורים.

כוחות משטרה גדולים הוזעקו לאחר שנגרם נזק לניידת משטרה ושני בחורים נעצרו. לטענת המשטרה, נעשה ניסיון לחטוף נשק משוטר.

לטענת בחורי הישיבה, מדובר בשוטר ופקח בניידת סיור של באר יעקב, שהחליטו להתנכל לבני הישיבה כבר מלפני שבוע ויותר, אף אמרו לבחורים שמהיום הם יתנקמו בהם. "מאז הם נותנים דוחות לבחורים שזרקו בדלי סיגריות ברחוב וכו' באומרם שזה כנקמה כפי שהבטיחו".

אחד מתלמידי הישיבה סיפר ל'בחדרי חרדים', "הלילה קצת לפני השעה 1, הגיעו אותם שניים לישיבה בטענה כי הבחורים עושים רעש. בעקבות כניסת השוטרים באיומים כי יעצרו בחורים, נוצר בלאגן ועקב כך השוטרים ביצעו מעצר לתלמיד. בני הישיבה ניסו למנוע את המעצר ובעקבות כך הגיעו עשרות שוטרים ויס"מ למקום והתיזו גז מדמיע על עשרות בחורים וכן עשו שימוש באקדח טייזר על תלמיד נוסף שנעצר".

לדבריו, ראש הישיבה הגר"ד שפירא שיצא מביתו לאחר שהבין כי מתרחשת מהומה, שמע על שהתרחש בישיבתו והורה לבחורים לחזור לחדרי הפנימייה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "בעקבות דיווח שהתקבל לפנות בוקר במשטרת ישראל על מוסיקה רועשת מהישיבה המפריעה למנוחת התושבים, הגיעו למקום שוטר ופקח שביקשו מהנערים במקום לקרוא לרב האחראי במטרה להפסיק את הרעש החריג. בתגובה החלו עשרות מהנערים לצעוק לעבר השוטרים ולגדף אותם, אחד מהנערים עוכב על ידי השוטר ובתגובה לכך חבריו ניסו לחלץ אותו והחלו לתקוף את השוטר תוך כדי בעיטות ואף ניסיון לחטוף את נשקו של השוטר".

לדברי המשטרה, "למקום הגיעו כוחות משטרה נוספים על מנת לסייע לשוטר ולהשליט סדר במקום. אחד הנערים נעצר ונער נוסף עוכב בחשד לתקיפת שוטרים והפרת הסדר".

"משטרת ישראל רואה את האירוע בחומרה ולא תאפשר פגיעה בשוטרים ובאיכות החיים של התושבים", כך בתגובת המשטרה.

באר יעקב מהומה גז מדמיע הפרעה מעצרים עימותים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד