י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נחשף השלל הקואליציוני • פרסום ראשון

מסתמן: ליאון יחתום הערב עם 'דגל' וש"ס על הצטרפות לקואליציה

בשעות הקרובות, לפני שימריא לניו יורק, ראש העיר ירושלים משה ליאון, צפוי לחתום על הסכמים קואליציוניים עם סיעות ש"ס ודגל התורה | בפנים: השלל הקואליציוני שיקבלו במפלגות החרדיות אחרי שורת המאבקים על התיקים הנחשקים וישיבת המועצה שתתקיים בשבוע הבא

מסתמן: ליאון יחתום הערב עם 'דגל' וש"ס על הצטרפות לקואליציה
משה ליאון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מסתמן: שעות לפני שיעלה על מטוס לנסיעה פרטית בת שלושה ימים לניו יורק, ראש העיר ירושלים משה ליאון צפוי לחתום בשעות הקרובות על הסכמים קואליציוניים עם סיעות ש"ס ודגל התורה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשעות האחרונות מתנהלות שיחות קדחתניות, בין הסיעות לבין צוות המו"מ של ראש העיר, שבמהלכן מעבירים טיוטות של ההסכמים, כדי לאשרר אותם באופן סופי.

באם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, בשעות הצהרים המאוחרות, יגיעו נציגי דגל התורה וש"ס ללשכתו של ראש העיר משה ליאון, בכדי לחתום על הסכם משותף ובכך יצליח ראש העיר הנבחר להרכיב קואליציה.

עד כה, חתם משה ליאון עם סיעת הבית היהודי המונה שני נציגים, סיעת הליכוד המונה נציג בודד, סיעת מאוחדים המונה שני נציגים, וכעת יתווספו גם אחד עשר נציגי ש"ס ודגל התורה, ובכך יזכה לרוב קואליציוני של שבעה עשר נציגים, מתוך שלושים ושניים חברי מועצה.

ליאון, שכאמור ממריא הלילה לטיסה פרטית עד לתחילת שבוע הבא, צפוי בשבוע הבא לקיים ישיבת מועצה שלא מן המניין וזאת כדי למנות את סגניו ומנהלי התיקים וכן להמשיך את שיחות המו"מ עם אגודת ישראל וסיעת התעוררות.

על פי המסתמן, 'דגל התורה' תקבל את התיקים: תכנון ובניה, בינוי וחינוך, מבני דת, נכסים, תרבות תורנית, קידום נוער חרדי, הנדסה ותשתיות, מבני ציבור, ועדת מכרזים, ועדה מחוזית, שני סגנים ומ"מ ראש העיר וכן חברות בוועדה המחוזית.

בש"ס יחזיקו בתפקידים כדלהלן: משנה לראש העיר, החינוך בניהול השוטף, כספים, קליטה וספורט חרדי בנוסף לחברות בוועדות השונות ובהן גם בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, זאת בנוסף לשני סגנים בשכר.

משה ליאון דגל התורה ש"ס עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד