כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מסע המנכלי"ם יצא לדרך • תיעוד בלעדי

מסע המנכלי"ם: ראשי המעצמה החסידית תועדו יוצאים מהגבירים

לאחר המתיחות הרבה בין הארגונים - 'בחדרי חרדים' חושף תיעוד בלעדי של מנכ"ל בית המדרש ומנכ"ל איחוד מוסדות גור בביקור משותף ראשון שלהם בארה"ב לטובת גיוס כספים למוסדות החסידות • וגם: קמפיין גיוס ההמונים שתוכנן והשבת עם הגבירים • כל הפרטים בפרסום ראשון

בורנשטיין ויוסקוביץ צועדים בברוקלין. צילומסך מתוך הוידאו
בורנשטיין ויוסקוביץ צועדים בברוקלין. צילומסך מתוך הוידאו

פחות מ-24 שעות אחרי הישיבה הדרמטית והמאוחדת עם סגן השר יעקב ליצמן, נחפזו המנכלי"ם של מעצמת גור ויצאו לארצות הברית - שם נפגשו השניים עם גבירים של החסידות, ומצפים להתעדכן ראשונים בפרטי השלום ההיסטורי בחצר חסידות גור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' במוצאי שבת.

מזה מספר שנים ששוררת מתיחות בין שני הגופים הגדולים של גור - המרכז העולמי החדש של גור המייצג את הקמת המבנה העולמי החדש של בית המדרש ברחוב ירמיהו, ו'איחוד מוסדות גור' - ארגון הגג של מוסדות התורה והחסד של החסידות.

המתיחות הזאת יצרה במקרים רבים תחרות עזה על לבם של גבירים ותורמים, שמצאו עצמם מחוזרים על ידי שני הגופים הגדולים. אלא שכעת יוצאים שני המנכ"לים לארצות הברית לפגישות אישיות עם התורמים.

'בחדרי חרדים' מגיש וידאו של השניים צועדים יחד ברחובות ברוקלין ויוצאים ובאים בבתי הגבירים. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לייבל יוסקוביץ, המנכ"ל של איחוד מוסדות גור, חתם כבר לפני כחודשיים על מיזם גרנדיוזי להתרמת המונים שהיה אמור להתקיים בחודשים הקרובים; וכעת, עם השלום המפתיע בין הגופים, בודקים השניים מול שועי החסידות את האופציה לצאת למיזם בשם שני הגופים יחד - מה שכנראה יוביל להמשך מיזמים משותפים מהם ייצאו שני הצדדים נשכרים יותר מבעבר.

גם יונתן בורנשטיין, מנכ"ל בית המדרש, עמד ערב הפקתה של שבת נציבי יום שהייתה אמורה להתקיים בבית המדרש בשבת מברכין שבט, וכעת הקפיא זאת למען השלום ולמען המיזם המשותף העומד בפתח.

כעת כחלק מההיערכות למיזם המשותף, נבדקת אפשרות להפקת אירוע גדול בשבת בירושלים לגבירים שיבואו מהעולם כולו.

'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב.

חסידות גור לייבל יוסקוביץ יונתן בורנשטיין ברוקלין איחוד מוסדות גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד