י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

42 חרדיות בקונסרבטוריון החדש בבית שמש

בסניף שהחל לפעול בשבועות האחרונים לומדות כ42 בנות מרחבי העיר • תוכניות לפתיחת סניפים במקומות נוספים נמצאות בשלבים מתקדמים בימים אלו

  • י"א טבת התשע"ט
42 חרדיות בקונסרבטוריון החדש בבית שמש
לוגו הקונסרבטוריון צילום: יח"צ

את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק: בשבועות האחרונים נפתח בבית שמש סניף של הקונסרבטוריון החרדי 'רון שולמית'. הסניף החל את פעילותו לאחר תקופה ארוכה של הכנות ותיאומים, וממוקם במבנה החדש של תיכון 'ואת עלית' ברמה ג.

בשלב זה לומדות בסניף 42 תלמידות המתגוררות ברחבי העיר, ובחודשים הקרובים צפוי המספר לגדול משמעותית.

בהנהלת הקונסרבטוריון אומרים שמדובר על סניף ראשון מחוץ לירושלים של הקונסרבטוריון החרדי, כשתוכניות לפתיחת סניפים נוספים בערים נוספות מתבשלות בימים אלו ממש.

מאחורי פתיחת הסניף עומדת דרמה גדולה, מאחר ומספר הנרשמות הגבוה כבר בשלב הראשון חייב את הנהלת הקונסרבטוריון לאתר מתחם לימודים גדול יותר מזה שנקבע מלכתחילה.

מי שנרתם בכל כוחו לטובת הענין הוא סגן ראש העיר, הרב שמואל גרינברג, אשר למרות תקופת הבחירות הלחוצה וימי המו"מ הקואליציוני המתישים, סייע בכל מאודו במציאת מקום ובהשגת כל האישורים הנדרשים. בסופו של יום, כאמור, נשאו המאמצים פרי, והשלוחה החרדית של קונסרבטוריון 'רון שולמית' החלה לפעול בבית שמש במה שנראה כמו המהלך האחרון של הקדנציה החולפת.

בהנהלת הקונסרבטוריון מודים לרב גרינברג על עמידתו הנחוצה והמועילה לימין הקונסרבטוריון ומציינים בהתפעלות את הליווי הצמוד והיסודי שקיבלו ממנו עד שיכלו לברך על המוגמר.

בנוסף מציינים בקונסרבטוריון בהתרגשות את קבלת הפנים החמה והלבבית שקיבלו מצד מנהלת התיכון הגב' פיירמן וצוות התיכון בראשותה. "מדובר במבנה תיכון חדש שאוכלס רק לאחרונה. למרות נקודת הזמן הרגישה, הגברת פיירמן עשתה הכל כדי שהקונסרבטוריון ייקלט בבניין על הצד הטוב ביותר" מציין מנהל הקונסרבטוריון בן ציון חסיד.

בהנהלת הקונסרבטוריון מבטיחים כי ייתכנו שיתופי פעולה בין הקונסרבטוריון לתיכון כבר בתקופה הקרובה.

מוזיקה חרדים בית שמש קונסרבטוריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד