י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הוראה מוזרה במיזורי

השופט חייב את הנאשם לצפות בסדרת ילדים

צייד צבאים מרושע, שנהג לערוף את ראשם מתוך תחביב, נידון לעונש מאסר, תוך שהשופט מורה לו לצפות לפחות אחת לחודש, בפרק מתוך סדרת הילדים המצוירת 'במבי', בתקווה שיפנים את חומרת הפשע שביצע ולא יחזור עליו שוב 

השופט חייב את הנאשם לצפות בסדרת ילדים
הסרט במבי צילום: צילום מתוך אחד הפרקים

צייד צבאים במיזורי שבארצות הברית, דיוויד ברי, חויב לצפות בסרט לילדים, תוך שהוא מרצה עונש מאסר של שנה אחת על כך שצד צבאים והתעלל בהם, הוא הואשם כי הפר את חוקי הצייד כמה פעמים עד שנעצר.

האיש נשפט לשנה מאסר, והשופט הורה לו לצפות כל חודש בסדרת הילדים המצוירת ומוכרת בשם "במבי", זו מספרת על צבי שנמצא ביער ומנסים לצוד אותו. השופט אמר בהחלטתו כי אולי כך יבחין הנאשם את החומרה של התעללות בבעלי חיים.

דיוויד נעצר באוגוסט האחרון יחד עם שני בני משפחה נוספים, בגין הריגת צבאים. על פי המתואר בכתב התביעה, הוא נהג לערוף את ראשם תוך שהוא מותיר את גופתם להירקב.

הצפייה הראשונה המתוכננת לו, היא כבר ביום ראשון הקרוב, או לפני כן, ולפחות צפייה אחת בכל חודש, לאחר מכן בזמן ריצוי עונשו.

הסיפור מפורסם בסדרה של 'דיסני', על אודות צבאים שציידים יורים בהם והורגים את האם, "במבי" הצבי הצעיר נותר יתום מאמו ביער המושלג, משוטט ביער וקורא לה, אך היא לא עונה. אביו מופיע לפניו ואומר לו: "אמא שלך לא תחזור לעולם", ואז מוביל אותו משם.

את המסר המצמרר הזה ביקש השופט שהנאשם ישנן ופנים, ואולי כך יבין את חומרת הפשע שביצע בעשרות בעלי חיים כאלה, כדי לספק את יצרו.

בנוסף לדיוויד, נענשו גם אביו ואחיו בכך שנאסר עליהם לצוד לצמיתות בעלי חיים, כאשר רישיון הצייד שלהם נלקח מהם.

צייד מאסר צפיה סדרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד