י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בתוך הקואליציה

דרעי: זכינו לראש עיר מזרחי. נוותר ל'אגודה'

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי נשא דברים בישיבה חגיגית שקיים בלשכתו בהשתתפות חברי סיעת ש״ס בירושלים ואמר,  ״זכינו לראש עיר מסורתי, מזרחי, שישמור על צביונה של העיר" | דרעי הצהיר: "יש נכונות לויתורים מכל הצדדים כדי שאגודת ישראל תיכנס"

דרעי: זכינו לראש עיר מזרחי. נוותר ל'אגודה'
דרעי בישיבה החגיגית בלשכתו צילום: באדיבות המצלם

״זכינו להישגים ברמה היסטורית. אין בעל הנס מכיר בניסו״, אמר יו״ר תנועת ש״ס השר אריה דרעי בישיבה חגיגית שקיים בלשכתו בהשתתפות חברי סיעת ש״ס בירושלים, ראשי המטות ובכירים נוספים. הישיבה התקיימה בעקבות חתימת ההסכם הקואליציוני של סיעת ש״ס עם ראש העיר ירושלים משה ליאון.

השר דרעי פתח בדברי הודאה על ההצלחה הגדולה בבחירות. ״זכינו לראש עיר מסורתי, מזרחי, שישמור על צביונה של העיר וכן לארגז כלים גדול ומרשים כדי לפעול למען הציבור. זו זכות גדולה אבל גם אחריות גדולה. כעת חובת ההוכחה עלינו. אנחנו צריכים לקחת את כל מה שקיבלנו ולמנף את זה לעשיה למען הציבור״.

על המו״מ הקואליציוני, אמר דרעי, ״ראשית אני רוצה לשבח את ראש העיר משה ליאון שנהג בהגינות גדולה במהלך המו״מ הארוך שהיה לא קל, אבל גילינו אחריות ופעלנו מתוך מטרה להגיע לעמק השווה בלי רצון לכופף אחד את השני".

״הבנו מראש העיר שהוא פועל ליצירת קואליציה רחבה מאד ולכן עושה מאמצים להכניס גם את סיעת התעוררות וגם את אגודת ישראל". דרעי הצהיר, "יש נכונות לויתורים מכל הצדדים כדי שאגודת ישראל תיכנס ואני מאמין שהנושא ייפתר בקרוב".

״הוזרמו לירושלים תקציבים גדולים לבניית כיתות לימוד ובקדנציה הזו נלווה את הביצוע ונראה שינוי גדול. נושא החינוך ינוהל במשותף. הקמנו אגף חדש בשם משאבי חינוך - אגף שלא היה קיים עד עכשיו לציבור החרדי, ונראה את המהפכה בכל רחבי העיר".

״תיק הקליטה זה אחד הדברים החשובים שמתחילת הדרך שמנו למטרה. לסייע לעולים מצרפת שנמצאים בהמוניהם בירושלים. עד היום ציבור העולים המסורתי והדתי לא קיבל מענה. עכשיו בעז"ה נשנה את המצב". 

השר דרעי מנה את שאר התיקים והוועדות שש״ס השיגה, ועודד את הנציגים לפעול בתוך השכונות, להיות קשובים לפניות, ולתת דגש על נושא הנוער הנושר שהוא בעיה אקוטית בירושלים.

אריה דרעי עיריית ירושלים אגודת ישראל ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד