י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בפעם השנייה

בעלזא מציגה: 'גיוס ההמונים' הגדול ביותר

לאחר שהיו החלוצים בתחום ההתרמות ההמוניות בחודש שבט בשנה שעברה והפתיעו עם סכום של 8 מיליון שקל, כעת מתכננים בבעלזא התרמה המונית עולמית ללא הכפלה, עם יעד של לא פחות מ-18 מיליון שקלים, כשכל חסיד בעולם, יטול על עצמו לגייס סכום מסוים בכדי להגיע ליעד 

חסידות בעלזא. צילום: אנשיל בעק
חסידות בעלזא. צילום: אנשיל בעק צילום: אנשיל בעק

מיזמי גיוס ההמונים הפכו לחלק בלתי נפרד מההוויה הציבורית החרדית בשנה החולפת, כשכמעט בכל שבוע נערכים קמפיינים גדולים ומוצלחים של גיוס המונים, למען מטרות שונות, ורובם ככולם נוחלים הצלחות מזהירות בגיוס מיליוני שקלים לצדקה.

מי ששימשו פורצי הדרך והביאו את הבשורה המהפכנית אל העולם החרדי בארץ, היו חסידי בעלזא שערכו את הקמפיין הראשון מסוגו לציבור החרדי בארץ, וגייסו תוך יומיים בשיטת המצ'ינג קרוב ל-8 מיליון שקלים למען המוסדות הקדושים של חסידי בעלזא. אחריהם, היו אלו עוד עשרות קהילות ומוסדות שונים שערכו מגביות דומות והגיעו כאמור להישגים נאים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לקראת חודש שבט, יוצאים בבעלזא בקמפיין השני, ומפתיעים ביצירתיות ובלא מעט אומץ, בהיותם שוב פורצי הדרך שמהמרים על הצלחת קמפיין שכזה בפעם השנייה – דבר שלא נערך עד כה, כשהמוסדות והארגונים כולם הסתפקו בקמפיין בודד.

בנוסף, מבטלים בחסידות בעלזא את שיטת ה"מצ'ינג" (הכפלה) הנהוגה בקמפיינים אלו, והם מכריזים על יעד גיוס אסטרונומי של למעלה מ-18,000,000 שקלים - סכום מכופל ומשולש מהיעד אותו השיגו המוצלחים שבקמפיינים שנערכו אי פעם. וזאת כאמור ללא מצ'ינג, אלא בשיטת ההתרמה הידועה כשכל חסיד לוקח על עצמו יעד גיוס אישי המצטבר יחד למיליוני שקלים כאמור.

את הסכום הענק הזה, מקווים בהנהלת החסידות להשיג באמצעות התגייסות של רבבת חסידי בעלזא בארץ ובעולם כולו, כשלראשונה, ייערך קמפיין עולמי בן 8 מוקדי פעילות מסביב לגלובוס שיפעלו בו זמנית ויקושרו לחפ"ק מרכזי אחד שירכז את עשרות אלפי התרומות הצפויות. 

מצינג חסידות בעלזא גיוס המונים תרומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד