י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בישראל נדהמו

זו תגובת נתניהו לצעד המאכזב של טראמפ

נתניהו מאוכזב מההכרזה האמריקנית והודיע אמש, "אנחנו נדאג לשמור על ביטחון ישראל ולהגן על עצמנו מהזירה הזאת"

זו תגובת נתניהו לצעד המאכזב של טראמפ
בנימין נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי הודעת הבית הלבן כי החיילים מטעם צבא ארצות הברית שמוצבים בסוריה יעזבו את המדינה, ראש הממשלה בנימין נתניהו מאוכזב והודיע אמש, "אנחנו נדאג לשמור על ביטחון ישראל ולהגן על עצמנו מהזירה הזאת".

במפגש הפסגה הטרילטרלי ישראל-יוון-קפריסין, אמר נתניהו: "אנחנו נמשיך לפעול בצורה תקיפה מאוד נגד הניסיונות של איראן להתבסס בסוריה. בשתי הזירות הללו איננו מתכוונים להפחית את המאמצים שלנו, אנחנו נעצים אותם, ואני יודע שאנחנו עושים זאת בתמיכה ובגיבוי מלא של ארה״ב״.

אמש (רביעי) הגיב ראש הממשלה בחשבון הטוויטר להכרזה האמריקנית, "שוחחתי שלשום עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ואתמול עם מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו. הממשל האמריקני אמר לי שזוהי כוונת הנשיא להוציא את כוחותיהם מסוריה. הם הבהירו שיש להם דרכים אחרות להביא לידי ביטוי את השפעתם בזירה".

נתניהו ניסה להרגיע את החששות בישראל והוסיף, "זוהי כמובן החלטה אמריקנית. אנחנו נלמד את לוחות הזמנים שלה, את צורת ההפעלה שלה וכמובן את ההשלכות לגבינו. בכל מקרה אנחנו נדאג לשמור על ביטחון ישראל ולהגן על עצמנו מהזירה הזאת".

כזכור, הנשיא טראמפ אמר לאומה האמריקאית "אני הבטחתי להוציא חיילים ממקומות בהם הם לא צריכים להיות כדי להגן על ארה"ב, החיילים סיימו את תפקידם שם, אנחנו הצלחנו לחסל את דאעש בצורה אבסולוטית".

בנימין נתניהו דונלד טראמפ הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד