י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

חודש וחצי לאחר הצלת התינוק: המתנדבים חגגו

משפחה בני-ברקית שבנה הפעוט ניצל בזכות תושיתם של מתנדבי 'איחוד הצלה' ערכו מסיבהת הודאה בהשתתפות מתנדבי הארגון • "אין אפשרות לתאר את תחושת ההודאה", כתב למתנדבים

במסיבת ההודיה. צילום: עוזי ברק
במסיבת ההודיה. צילום: עוזי ברק

בדירה קטנה וצנועה ברחוב ריינס בבני ברק נערך מעמד מרגש: הוריו של תינוק שניצל בנס ממוות הזמינו את מתנדבי ארגון 'איחוד הצלה' בני ברק, למסיבת הודיה מרגשת בכדי להודות להם על שהיו שליחים משמים לנס הגדול שהתרחש לבנם התינוק בן ארבע חודשים שאיבד את הכרתו כתוצאה מחנק.

המקרה אירע לפני כחודש וחצי, כאשר המתנדבים קיבלו קריאה על ילד שנחנק ברחוב ריינס בבני ברק. ה

מתנדבים שהיו באיזור עזבו את בתיהם ואת עיסוקיהם ורצו אל הכתובת שם נמצא הילד כשהוא מחוסר הכרה. במשך 40 דקות נערכו פעולות החייאה מצילות חיים על התינוק בן הארבעה חודשים, ולקול תפילות בני המשפחה חזר הדופק לפעול.

הטיפול הרפואי נמשך לאחר שהתינוק פונה לבית חולים, ולמרות שהרופאים לא שידרו אופטימיות, חזר הילד לנשום בכוחות עצמו וחזר לחיים לשמחת בני המשפחה.

הפרופסור, מנהל המחלקה בבית החולים אמר למשפחה כי "העיסוי לב, והחמצן שנתנו הכוננים בדקות הקריטיות הם הדבר היחיד שהביא אותנו למעמד הזה".

בני משפחה של תינוק שניצל, הזמינו את המתנדבים מרדכי ברזילי, אפי פלדמן, יעקב ידידיה וארל'ה קליין לסעודת ההודיה. כשהמתנדבים הגיעו לדירה, הם ביקשו קודם כל להביט בתינוק שהייתה להם הזכות להציל את חייו.

המשפחה הפקידה בידי המתנדבים מכתב מרגש ובו נכתב "לצוות 'איחוד הצלה' היקרים ונשותיהם.

"אין אפשרות למצוא את המילים שיכולות לתאר את תחושת ההודיה הכל כך עמוקות. נס שלא היה מתרחש לולא שליחים נאמנים כמותכם. אתם לא פסקתם לבקר אותנו ולשאול לשלומו גם לאחר שהוא חזר לחיים, דבר שעזר לנו להתחזק ברגעים הקשים, אנו פונים לבורא עולם שיברך כל אחד ואחד מכם בכל מכל כל וישיב שכרכם ושתמשיכו לפעול בנחישות ובאמונה, משפחת ל. בני ברק".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד