י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סוף לסאגה החרדית

'שלומי אמונים' הודיעו: דודי זלץ ימונה לסגן

העיר ביתר חוזרת לשקט האופייני לה לאחר ש'שלומי אמונים' הודיעו הערב על מינויו בראשון הקרוב של יו"ר 'דגל התורה' זלץ לתפקיד סגן ראש העיר | הנימוק: "לאור העובדה כי הערב מונה נציג אגו"י בבית שמש לסגן רה"ע"

'שלומי אמונים' הודיעו: דודי זלץ ימונה לסגן
דודי זלץ צילום: Aharon Krohn/Flash90

שעות אחרי חשיפת דבריו של השר אריה דרעי ב'בחדרי חרדים', שאיים לפרוש מהקואליציה בביתר, 'שלומי אמונים' הודיעו לפני שעה קלה על סיום הסאגה הפוליטית בעיר ועל מינויו הסופי של יו"ר 'דגל התורה' דודי זלץ לתפקיד סגן ראש העיר.

"לאור העובדה כי הערב מונה נציג אגו"י בבית שמש לסגן רה"ע", אמרו ב'שלומי אמונים', "למרות התנגדותם של חברי סיעת דגה"ת, ייצא הערב זימון לישיבת מועצה בביתר עילית ליום ראשון הקרוב, בה ימונה הר"ר דודי זלץ לסגן ראש העיר ביתר".

ראש העיר מאיר רובינשטיין אמר כי "אני שמח שהאירוע מאחורינו, ובעז"ה העיר ביתר תמשיך להיות סמל של אחדות ושלום בין כל חלקי היהדות החרדית".

יצוין, כי מדובר בניצחון ליו"ר התנועה זלץ שניהל את המאבק בשבועות האחרונים, לאחר שרשם הצלחה בבחירות האחרונות בדמות ארבעה מנדטים למפלגה בראשה הוא עומד.

כזכור, היום נחשף ב'בחדרי חרדים' כי דרעי אמר בישיבה סגורה כי "הנציג שלנו בביתר טעה בשיקול הדעת בתום לב כשהתמנה ללא מינוי נציג 'דגל התורה'. לא היה צריך לתת יד להפרה בוטה כזו וליצירת מחלוקת מיותרת בעיר".

דרעי הוסיף בישיבה הסגורה: "אין בכוונתי להמתין זמן רב במצב הזה. אם הנושא הזה לא ייפתר בקרוב, נשקול את צעדנו עד כדי יציאה שלנו מהקואליציה. לא אתן את ידי לפגיעה בציבור אחר".

כזכור, ראש העיר בביתר עיכב את מינויו לסגן של זלץ, וזאת בשל המחלוקת החריפה בין 'אגודת ישראל' ל'דגל התורה' בעיר בית שמש. כאמור, הערב 'שלומי אמונים' עשו סוף לסאגה וזלץ ימונה כבר ביום ראשון הקרוב לתפקיד.

דודי זלץ ביתר שלומי אמונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד