י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
100,000 איש כבר תרמו

הקמפיין הגדול בהיסטוריה: מיליארד דולר

קמפיין גיוס ההמונים הגדול ביותר בהיסטוריה יצא לדרך: חייל לשעבר בצבא ארה"ב פתח בקמפיין גיוס עם יעד אסטרונומי של מיליארד דולר לטובת בניית החומה בגבול מקסיקו-ארה"ב • בינתיים גויסו כבר קרוב ל-7 מיליון דולר מיותר מ-100,000 איש

הקמפיין הגדול בהיסטוריה: מיליארד דולר

ברייאן קולפג, אזרח אמריקאי שנפצע במהלך שירותו הצבאי בעירק ורגליו נקטעו, החליט לעשות את הבלתי ייאמן ופתח קמפיין לגיוס המונים, במטרה להגיע לסכום של מיליארד דולר.

וזהו סיפור הדברים: לאחר שהדמוקרטים החליטו שלא לאשר לנשיא טראמפ את התקציב הדרוש לבניית החומה עם הגבול של מקסיקו, החליט חייל לשעבר - נכה לצמיתות - לעשות קמפיין לתקציב החומה.

הוא הציב יעד אסטרונומי של מיליארד דולר וכתב לגולשים ברשתות החברתיות כי "אם כל אחד מתוך 63 מיליון המצביעים לטראמפ יתרום 80 דולר - נגיע לסכום הזה.

בינתיים הקמפיין, שנראה בלתי אפשרי, נמצא באוויר כבר שלושה ימים - במהלכם גייס החייל המשוחרר כמעט שבעה מיליון דולר (7 אחוז מהיעד י.פ) והסכום לא מפסיק לעלות. עד לרגע זה תרמו כמעט 100,000 איש.

הסכום שנתרם עד לשעה האחרונה (קרדיט: צילום מסך)

החייל המשוחרר כתב בפייסבוק ובחשבון של התרומות על הקמפיין: "יש לי סבא וסבתא שהיגרו לאמריקה באופן חוקי. הם עשו את זה בדרך הנכונה והגיע הזמן שאנחנו נקיים את החוקים שלנו ונבנה את החומה הזאת".

לדבריו: "זה תלוי באמריקנים שיסייעו ויגייסו כסף לפרויקט הזה. אם 63 מיליון האנשים שהצביעו בעד טראמפ יתרמו -80 דולר, נוכל לבנות אתה חומה".

"זה יכול להגיע ל -5 מיליארד דולר, גם אם נגיע לחצי, זה חצי מהחומה - אנחנו יכולים לעשות את זה", כתב החייל הנכה לצמיתות.

טראמפ קמפיין ארצות הברית גיוס המונים מקסיקו חומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד