ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
סוף לקרע הפנים חרדי?

קריאת השלום של ליצמן והיוזמה הסודית שחשף מוזס

אחרי הודעת 'שלומי אמונים' לפיה דודי זלץ ימונה לסגן ראש העיר ביתר עילית, בשל מינויו של ישעיהו ארנרייך לסגן בבית שמש, סגן השר יעקב ליצמן מצטרף לקריאת השלום במגזר החרדי ככלות מערכת הבחירות רוויות הפילוגים וההשמצות | ליצמן פנה: "קורא לנציגים לפעול באחדות"

קריאת השלום של ליצמן והיוזמה הסודית שחשף מוזס
סגן השר יעקב ליצמן צילום: Aharon Krohn/Flash90

קריאה לשלום: אחרי הודעת 'שלומי אמונים' אמש (חמישי) שפורסמה ב'בחדרי חרדים', על פיה, יו"ר 'דגל התורה' בביתר דודי זלץ ימונה לסגן בראשון הקרוב, וזאת בעקבות מינויו של ישעיהו ארנרייך לסגן בבית שמש, הבוקר, סגן השר יעקב ליצמן מצטרף אף הוא לקריאת השלום במגזר החרדי.

"אני קורא לנציגי הציבור החרדי לפעול באחדות ובכוחות משותפים לטובת העיר בית שמש וכלל התושבים, מתוך כבוד והערכה", אמר ליצמן והוסיף, "כמו כן אני קורא לכלל הסיעות החרדיות להצטרף לקואליציה העירונית בבית שמש כדי להביא למקסימום הישגים למען עתיד העיר בית שמש".

קודם לכן השבוע, חשף יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ אליעזר מנחם מוזס כי מתגבשת יוזמה לכינוס של שלוש מועצות גדולי וחכמי התורה, של 'דגל התורה', 'אגודת ישראל' וש"ס, במטרה להחזיר את השלום והאחדות למגזר החרדי, לאחר הקרע שנפער בעקבות הבחירות המוניציפליות.

מוזס שאמר את הדברים ב'על הקצה' ב'קול ברמה', סירב לחשוף מי עומד מאחורי היוזמה ואמר כי "אני מנוע מלפרט מי יזם ומי מוביל את יוזמת השלום".

וברקע, למרות מאמצי השלום, 'אגודת ישראל' ממשיכה לדרוש מהראיס הקודם של בית שמש משה אבוטבול לקיים את הבטחתו, כלשונה, ולהתפטר מהמועצה, וזאת כדי לאפשר לנציגה הרביעי, אברהם נחמן פרנקל לכהן כחבר מועצה ולהחזיק בתיק נוער חרדי, ובתפקיד ממונה על בינוי מוסדות ציבור בחברה הכלכלית של בית שמש.

"הרב אבוטבול התחייב מספר פעמים להתפטר, ואף נתן בכל פעם 'דד ליין' חדש אותו קבע כמועד להתפטרותו", אומרים ב'אגודת ישראל', "לצערנו הוא לא עמד בדיבורו עד כה".

בית שמש ביתר עילית יעקב ליצמן אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד