י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא יאומן כי יסופר

שוחרר מהכלא, גנב אופנוע והתרסק למוות

אסיר בן 25 שהשתחרר בעקבות הצפיפות בבתי הכלא מצא את מותו בשעות הבוקר של יום השבת - יומיים בלבד מאז שחרורו • האסיר המשוחרר רכב בכביש 89 על אופנוע אותו הספיק ככל הנראה לגנוב ומסיבה שאינה ברורה - סטה מנתיב הנסיעה, התנגש חזיתית בעץ ומצא את מותו במקום

שוחרר מהכלא, גנב אופנוע והתרסק למוות
תאונת אופנוע. (אילוסטרציה) צילום: דוברות איחוד הצלה

בבוקר יום שבת אירעה תאונת דרכים עצמית בכניסה לעיר נהריה על כביש 89, רוכב אופנוע התנגש בעץ ונהרג.

התאונה אירעה בשדרות הנשיא בן צבי בנהריה, מעט לאחר השעה 8:00 בבוקר שבת. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של רוכב האופנוע, גבר כבן 25 תושב העיר.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי רוכב אופנוע, ככל הנראה סטה מנתיב הנסיעה בקטע הכביש שבין צומת כברי לכניסה לעיר ופגע בעץ.

במהלך בדיקת לוחית הזיהוי של האופנוע, עלה במשטרה חשד כי מדובר באופנוע גנוב. נסיבות התאונה ופרטיה בחקירה, הן במישור התעבורתי והן הפלילי, נחקרת במשטרת מחוז חוף.

פראמדיק רכוב על אופנוע מד"א רביב אברהם שהיה עד לתאונה סיפר: "הייתי בדרכי הביתה כשמולי בנתיב הנגדי הגיע רוכב האופנוע".

לדבריו: "הוא איבד שליטה ומעוצמת התאונה נפגע באורח אנוש, האופנוע שהמשיך בתנועה נעצר בתמרור במרחק של עשרות מטרים. מיד דיווחתי למוקד על האירוע וביצעתי בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לי אלא לקבוע את מותו".

כזכור, ביום חמישי האחרון החליטה מדינת ישראל לשחרר קרוב לאלף אסירים החשודים בעבירות שונות, בהם הכאת נשים ועבירות הטרדה חמורות, זאת בשל הצפיפות הרבה בבתי הכלא.

יו"ר ויצו ישראל, גילה אשרת, שלחה מכתב לשר לביטחון הפנים גלעד ארדן, בניסיון למנוע את השחרור הצפוי. "ההחלטה חסרת האחריות הזו מצטרפת לכישלון המהדהד של מדינת ישראל בהתמודדות עם תופעת האלימות במשפחה, שנובע בעיקר מזלזול של מוסדות המדינה בחיים של נשים נפגעות אלימות ובסכנה האורבת להן".

משטרה כלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד