י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נוטש למפלגתו של גנץ?

מכה לבתו של הגר"ע יוסף; היו"ר הודיע במפתיע: "החלטתי לעזוב"

דרמה פוליטית: מיכאל ביטון, יו"ר מפלגת "אחי ישראלי" בראשה עומדת בתו של מרן הגר"ע זצ"ל - הודיע הערב כי הוא החליט לעזוב את המפלגה: "קיבלתי החלטה אישית לסיים תפקידי. מאחל הצלחה לגב' עדינה" • גורמים שונים: ביטון יערוק למפלגה שיקים הרמטכ"ל לשעבר רא"ל בני גנץ

מכה לבתו של הגר"ע יוסף; היו"ר הודיע במפתיע: "החלטתי לעזוב"
יערוק למפלגתו של גנץ? מיכאל ביטון צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

מיכאל ביטון, ראש מועצת ירוחם לשעבר ויו"ר מפלגת "אחי ישראלי", הודיע הערב (מוצ"ש) על כוונתו לעזוב את המפלגה, בראשה עומדת בתו הבכורה של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל - הגב' עדינה בר שלום.

בהודעה שהפיץ ביטון הערב (מוצ"ש), שנחשב גם לאחד ממייסדי המפלגה ולאחד הגורמים היותר דומיננטיים בה, אמר לאנשיו: "קיבלתי החלטה אישית לסיים תפקידי כיושב ראש מפלגת אחי ישראלי".

"שמחתי להכיר רבים מכם שבעיני מהווים אנשי מופת בחברה הישראלית", אמר ביטון והוסיף: "לחלקכם קראתי באופן אישי לדגל וחלקכם הכרתי במעלה הדרך ואני סמוך ובטוח שעם רובכם המוחלט אשמור על קשר אישי ושותפות חברית, כמו גם שותפות של עשיה למען החברה והמדינה בכל צומת שניפגש בה".

עוד אמר ביטון: "אני מאמין שיש כוחות חדשים, רבים וטובים בחוץ, שרוצים לשנות את ישראל ועיקר הדבר הוא לחבר את הכוחות הללו לגורם גדול ומשפיע בפוליטיקה הישראלית".

ביטון התייחס גם לבתו של הגר"ע, שכאמור עומדת מאחורי הקמת המפלגה: "אני מבקש לאחל לגברת עדינה בר שלום הצלחה רבה בהובלת המפלגה לקראת האתגרים העצומים הממתינים במעלה הדרך".

ביטון הוסיף עוד: "אני מבקש להודות לכל אחד ואחת מכם על המסירות וההבנה שיש לקפוץ אל הביצה הפוליטית למען הנהגה אחרת למדינה".

כזכור, לפני כחמישה חודשים הוקמה מפלגה חדשה בשם "אחי ישראלי - החיבור הוא הסיפור", וזו נרשמה אצל רשם המפלגות לקראת מערכת הבחירות ההולכת ומתקרבת.

הבקשה הוגשה לרשם המפלגות בצירוף חתימותיהם של 50 אנשים הנחשבים למייסדים הראשונים, כאשר ביניהם גם מיכאל ביטון.

ביטון נחשב לגורם מבוקש במיוחד ומפלגות רבות חיזרו אחריו והציעו לו להיות חבר בהן, אולם ביטון החליט למרות ההצעות המפתות ללכת דווקא עם מפלגת "אחי ישראלי" של הרבנית עדינה בר שלום.

אלא שעכשיו, כאמור, נראה כי נסתם הגולל וביטון החליט לחזור בו. בשעות האחרונות אומרים גורמים שונים כי ייתכן וביטון קיבל הצעה מהכוכב החדש בשמי הפוליטיקה, הרמטכ"ל לשעבר רא"ל בני גנץ.

יצוין כי בחודשים הראשונים שלאחר הקמת המפלגה נמנעה הגב' עדינה בר שלום להתייחס באופן רשמי על השתייכותה למפלגה, אולם לפני כחודש הוציאה המפלגה הודעה רשמית מטעם "אחי ישראל" המאשרת את הדברים.

בהודעה נאמר: "מפלגת "אחי ישראלי" טענו בתגובה לפרסום הדברים כי "עדינה בר שלום עומדת בראש מפלגת 'אחי ישראלי', ותרוץ רק תחת מפלגה זו".

עוד נאמר בהודעה כי "ייתכן ומפלגת 'אחי ישראלי' תחבור למפלגות או אישים נוספים", ו"ההכרעה בעניין תתקבל בהמשך".

מיכאל ביטון ירוחם עדינה בר שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד