י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לקראת משבר קואליציוני חריף?

חשיפת 'בחדרי' > אמסלם: "נקיים הדיונים גם אם החרדים יחרימו"

כפי ש'בחדרי' חשף בסוף השבוע שעבר, יו"ר הקואליציה אמסלם יקיים דיון ביום שלישי בנושא חוק הגיוס למרות אי ההסכמות עם המפלגות החרדיות, "הגענו למצב שליצמן אומר לנו שאם חוק הגיוס עובר הם פורשים, וגפני אומר לנו שאם חוק הגיוס לא עובר הם פורשים", אומר אמסלם

חשיפת 'בחדרי' > אמסלם: "נקיים הדיונים גם אם החרדים יחרימו"
אטיאס, מקלב ואמסלם מגיעים לפגישה על חוק הגיוס צילום: באדיבות המצלם

חשיפת 'בחדרי חרדים': יו"ר הקואליציה דודי אמסלם התייחס היום (ראשון) לפילוג הפנים חרדי בסוגיית הגיוס ואמר כי למרות התנגדות 'אגודת ישראל', וועדת הגיוס תתכנס כמתוכנן ביום שלישי כדי לדון בחוק במטרה לקדמו לחקיקה סופית.

אמסלם הבהיר בישיבת שרי 'הליכוד' כי "נקיים את הדיונים על חוק הגיוס ביום שלישי גם אם החרדים יחרימו את הדיונים".

‏כאמור, הוא התייחס למחלוקת החרדית בין 'דגל התורה' וש"ס לבין 'אגודת ישראל' ואמר כי "הגענו למצב שליצמן אומר לנו שאם חוק הגיוס עובר הם פורשים, וגפני אומר לנו שאם חוק הגיוס לא עובר הם פורשים".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי ביום שלישי הקרוב תתכנס וועדת הגיוס לדיון שישי בחוק, במטרה להעביר את החוק באופן סופי, עד למועד בו בג"ץ קבע כי החוק פוקע.

דבריו של אמסלם מגיעים על רקע איום סגן השר ליצמן לפרוש מהקואליציה אם חוק הגיוס יעבור במתכונתו הנוכחית.

שרת התרבות מירי רגב התייחס אף היא הבוקר לסוגיית חוק הגיוס ואמרה כי היא "מקווה שיאיר לפיד וליברמן יצביעו בעד החוק, והוא יעבור גם בלי החרדים", לדבריה, "אם החוק יעבור והחרדים לא יעזבו את הממשלה - הקואליציה תשרוד".

שר המדע, אופיר אקוניס אמר כי הוא "מאוד מקווה מאמין שנצליח לשכנע את המפלגות החרדיות שחוק הגיוס ככתבו וכלשונו טוב גם להם. אם לא הבחירות יכולות להתקיים בחודש מאי".

דודי אמסלם יו''ר הקואליציה חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד