י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הוכנס לבידוד

'המחבל היהודי' שובת רעב: "מעוניין בציורים"

האסיר יעקב טייטל, פתח לפני כ-11 יום בשביתת רעב במחאה על תנאי כליאתו • טייטל הוכנס לבידוד ונשללו ממנו טלפונים וביקורים

'המחבל היהודי' שובת רעב: "מעוניין בציורים"
Reuven Castro/Pool/Flash90

האסיר יעקב טייטל, השוהה בכלא רימונים פתח בשביתת רעב במחאה על תנאי כליאתו. את השביתה החל טייטל לפני כ-11 יום, עם תחילתה הועבר טייטל מהאגף התורני לאגף הפרדות, הוא הוכנס לבידוד ונשללו ממנו טלפונים וביקורים.

את השביתה פתח טייטל בעקבות פגיעה בתנאי כליאתו, טייטל מלין כי שב"ס פוגע לו בקשר עם משפחתו וילדיו בכך שלאחרונה צומצמה לו מכסת הביקורים של בני משפחתו. בנוסף דורש טייטל כי במהלך הביקורים עם משפחתו תינתן לו האפשרות להעביר מילדיו ציורים, תוסר מחיצת הזכוכית בביקור וכן שיוסרו האזיקים מרגליו במהלך הביקור.

מנכ"ל ארגון 'חוננו' שמואל מידד, אשר מסייע משפטית לטייטל, מסר כי "תנאי הכליאה של יעקב טייטל, ובכלל של כלל האסירים היהודים הלאומיים הם בלתי נסבלים. להבנתי הם כיום האוכלוסייה שהכי נפגעת בבתי הכלא. יום יום מהדקים עליהם את החבל, כל פעם יש הוראות חדשות וגזירות חדשות. כל מה שיעקב מבקש זה אל תפגעו לי בקשר עם אשתי וילדי, לצערי זעקתו לא נשמעת ובשב"ס אין אוזן קשבת, והוא נדחק לנהוג בצעד קיצוני של שביתת רעב, כבר 11 ימים. אני מקווה שמישהו בשב"ס או בדרגים שמעל שב"ס יתפוס את עצמו ויפסיק את הרדיפה המתגברת אחרי אסירים יהודים לאומיים".

בשב"ס אישרו כי טייטל פתח בשביתת רעב ומסרו כי הוא נמצא תחת פיקוח רפואי.

יעקב טייטל שביתת רעב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד