י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הליכוד חושב בחירות"

מקלב מודה בכישלון: החרדים כבר לא שחקנים

ח"כ אורי מקלב, שהיה שותף פעיל בדיונים על חוק הגיוס, מודה כי הוא וחבריו כשלו • "כשהחוק יעבור אנחנו נדע שהולכים לבחירות", אמר מקלב • יו"ר הקואליציה דודי אמסלם הבהיר בישיבת שרי הליכוד כי "נקיים את הדיונים על חוק הגיוס גם אם החרדים יחרימו את הדיונים"

מקלב מודה בכישלון: החרדים כבר לא שחקנים
מקלב צילום: דוד כהן - פלאש 90

הרימו ידיים: ח"כ אורי מקלב, שהיה שותף פעיל בדיונים על חוק הגיוס, מודה כי הוא וחבריו כשלו, וכי המפלגות החרדיות לא מעורבות בדיונים על חוק הגיוס הנוכחי שיעלה לדיון בוועדה ביום שלישי.

בראיון לרשת ב' אמר היום (ראשון) מקלב כי "אני אומר עם יד על הלב, החרדים הפסיקו להיות שחקן משמעותי בחוק הגיוס", לדבריו, "לא תיאמו איתנו את התאריכים. הליכוד חושב בחירות. כשהחוק יעבור אנחנו נדע שהולכים לבחירות".

כזכור, יו"ר הקואליציה דודי אמסלם התייחס הבוקר לפילוג הפנים חרדי בסוגיית הגיוס ואמר, כי למרות התנגדות 'אגודת ישראל', וועדת הגיוס תתכנס כמתוכנן ביום שלישי, כדי לדון בחוק במטרה לקדמו לחקיקה סופית.

אמסלם הבהיר בישיבת שרי הליכוד כי "נקיים את הדיונים על חוק הגיוס ביום שלישי גם אם החרדים יחרימו את הדיונים".

‏כאמור, הוא התייחס למחלוקת החרדית בין 'דגל התורה' וש"ס לבין 'אגודת ישראל' ואמר כי "הגענו למצב שליצמן אומר לנו שאם חוק הגיוס עובר הם פורשים, וגפני אומר לנו שאם חוק הגיוס לא עובר הם פורשים".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי ביום שלישי הקרוב תתכנס וועדת הגיוס לדיון שישי בחוק, במטרה להעביר את החוק באופן סופי, עד למועד בו בג"ץ קבע כי החוק פוקע.

כעת, מדבריו של מקלב משתמע כי גם 'דגל התורה' לא מעורבת בחוק הגיוס ובדיונים סביבו וכי המציאות הפוליטית הנוכחית הולכת ומסתבכת.

ח"כ מקלב חוק הגיוס שחקן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד