י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המירוץ ממשיך להסתבך

טלטלה במשטרה: הניצב הודיע על פרישתו

רעידת אדמה במשטרה: ניצב יורם הלוי הודיע על פרישה מהמשטרה • הסיבה, לדברי מקורביו של הלוי: "הוא לא מוכן להיות חלק מהביזיון בסאגת מינוי המפכ"ל"

טלטלה במשטרה: הניצב הודיע על פרישתו
יונתן זינדל, פלאש 90

ניצב יורם הלוי, מפקד משטרת מחוז ירושלים, שהיה מועמד לתפקיד מפכ"ל המשטרה במקומו של רב ניצב רוני אלשיך שפרש, הודיע לשר הפנים גלעד ארדן כי הוא פורש מהמירוץ ופורש גם מהמשטרה.

את הדיווח מסרה לראשונה העיתונאית איילה חסון בערוץ 10. במשטרת ישראל ובמשרדו של השר לביטחון הפנים, טרם התייחסו עד כה לדיווח.

מאז סיום תפקידו ופרישתו של רוני אלשיך, ממלא את מקומו ניצב מוטי כהן, שנמנה על המועמדים לתפקיד באופן קבוע. עוד נמצאים ברשימת המומעדים לתפקיד המפכ"ל, ניצב משב ברקת מפקד מחוז ש"י וניצב אלון אסור מפקד מחוז צפון.

ג'וש בריינר, כתב הארץ לענייני משטרה, צייץ בטוויטר בשם מקורבים של ניצב יורם הלוי כי "הוא (הלוי א.ש) הודיע לארדן שהוא לא מוכן להיות חלק מהביזיון בסאגת מינוי המפכ"ל וכי הוא פורש מהמשטרה".

לדברי אותם מקורבים: "אלשיך עשה לו רצח אופי והוא היה מוכן להתמודד מול כל טענה בועדת גולדברג, אף מועמד לא מתקרב לעשירית ממה שנתן למדינה".

השר לבטחון הפנים, גלעד ארדן: ״ניצב יורם הלוי הינו קצין מנוסה, מוערך ואיכותי שתרם תרומה אדירה לבטחון המדינה ואזרחיה, למשטרת ישראל ולמדינת ישראל".

לדבריו: "בתפקידו האחרון כמפקד מחוז ירושלים הוביל את המלחמה בטרור היחידים והביא למיגורו ויש לו חלק עצום בשקט שחזר להר הבית ובשיא המבקרים שהגיעו וממשיכים להגיע לירושלים ולאתרי העיר.
אני מאחל לניצב הלוי הצלחה רבה בהמשך דרכו ומודה לו מעומק הלב על שרותו למען מדינת ישראל ואזרחיה. אין לי ספק כי יורם עוד ימשיך ויתרום למדינת ישראל בכל מקום בו יהיה בעתיד".

'בחדרי' ימשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בפרשה.

מפכ"ל המשטרה משטרת ישראל מינוי בכירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד